Zavrieť

Porady

Práca po škole

Je to asi neobvyklá otázka ale veľmi nad tým premýšľam
Študujem odbor na strednej,ktorý viem že nechcem po škole robiť
Odbor je zameraný na manuálnu prácu no manuálne po škole pracovať nechcem- ak by som sa chcel niekde zamestnať kde je potrebná maturita no v danej práci sa nepracuje manuálne je možné že mi povedia že sa na to dané zamestnanie nehodím pretože mam vyštudovaný odbor zameraný na manuálnu pracu? Viem že väčšina ľudí po strednej nerobí to čo vyštudovali no chcem vedieť či sa budem musieť pohybovať v zamestnaniach kde je len manuálna práca
10 komentárov     zbaliť
buchač Študujem odbor na STREDNEJ škole, ktorý je zameraný na manuálnu prácu...
========================
...a to kde je taká škola ???
veronikasad Sú SOŠ s učebnými odbormi bez maturity, napr.stavebne odbory ... Ak bude šikovný, môže pokracovat v štúdiu a ukončiť ho maturitou.
buchač Učňovka ešte nikdy nebola považovaná za strednú školu....

Poznámka - tým ale neznevažujem manuálnu prácu.
Blachsus tak za aku je povazovana ? Zakladnu ci vysoku ?
veronikasad Teraz sú už všetky ucnovky stredné odborné školy, lebo na každej sú aj maturitné odbory. Na odboroch bez maturity absolventi získavajú odborné vzdelanie - výučný list.
Blachsus stale je to stredna skola
alfonzík9 Nie je to ucnovka je to 4-rončný odbor
buchač alfonzík9 (Dnes 10:49) Nie je to ucnovka je to 4-rončný odbor
alfonzík9 (Dnes 10:50) Je to 4-rocny odbor s maturitou
================
NO schválne...daj tú konkrétnu školu, ktorá má odbor = je zameraný (ako vravíš) na manuálnu prácu
misoft TY si takú NENAŠIEL? OMG - TY, ktorý sa oháňaš ujom Gúgeľom... a hľa - https://sostar.sk/pre-uchadzacov-o-s...odbory/8040-2/ odbor MURÁR!!!! Tehly sa same nepoukladajú, malta sa sama nenamieša, omietka sa sama nenahodí!
buchač misoft (Dnes 11:52) TY si takú NENAŠIEL? OMG - TY, ktorý sa oháňaš ujom Gúgeľom... a hľa - https://sostar.sk/pre-uchadzacov-o-s...odbory/8040-2/ odbor MURÁR!!!!
=================