Aendy Luigi - ako richard skor uviedol, toto riesenie nie je dlhodobe, a takisto je to o vyuzivani schopnosti a moznosti, povedzte mi nie je podly trik ze Vam na azete zasielaju rozne reklamne RP , posty a pod? tam je to o peniazoch, zaplatia tak Vas obtazuju. Vyuzivaju financie na to aby Vas prilakali, a podla mna je to na kazdeho osobnom nazore. Niekto ma financie a niekto PODLE triky. ale ako pisem vyssie PODLE by bolo keby to nezodpovedalo obsahu, ale len tak medzi nami , vsimol si niekto tie zaujimave rozne okna textu na roznych portaloch ako najnovsie pridane odkazy a pod. to je tiez len trik a pouziva sa. a podla mna je o dost podlejsi sposob roznych celooknovych reklam ktore mozete zavriet az ked si cele pozriete aby ste sa dostali k emailu napriklad na nejakom portali a pod. Tato moja podlost nikoho neobtazuje a nezavadza
S odosielaním reklám na svoj e-mail napr. z azetu každý súhlasil. Nechces ich, môžeš ich zrušiť.
"Najnovšie pridané..." na rôznych portáloch sú normálne funkčné odkazy, čitateľné a len upozorňujú na tieto veci.
Vyskakovacie okná -napriek tomu, že obťažujú- musia musia byť vypnuteľné alebo aspoň zmenšiteľné, aby neprekážali. Je to také rozumné pravidlo.
Ale neviditeľný text neprináša žiadne informácie pre užívateľa, slúži len a len na dosiahnutie lepších výsledkov vo vyhľadávačoch. Namiesto toho, aby si mal kľúčové slová v potrebných množstvách v textoch na svojich podstránkach, namiesto toho, aby si vytváral spätné linky na svoj web, namiesto toho, aby si spravil beztabuľkový layout, skrátka namiesto toho, aby si optimalizoval všetky onpage a offpage faktory, si sa priklonil k takémuto podlému triku - zakázanej techniky optimalizácie. A neospravedlňuje ťa ani to, že tam máš len svoje kľúčové slová.
Toto považujem za nefér voči ostatným webmasterom, ktorí sa snažia legálnymi optimalizačnými prostriedkami dosiahnuť lepšie výsledky vo vyhľadávačoch pre seba aj pre svojich klientov.
Odporúčam popozerať smernice pre webmasterov (Webmaster Guidelines 2007).
Zhrnutie smernice kvality:
* Vytvárajte stránky pre používateľov a nie pre prieskumové stroje, ktoré nezavádzajte. Nesnažte sa im prezentovať iný typ stránky (cloaking).
* Vyhýbajte sa trikom, ktoré zvyšujú umiestnenie stránky vo výsledkoch vyhľadávania.
* Vyhýbajte sa pochybným návodom na zvýšenie PageRanku. Môže to vyvolať presne opačný účinok.
* Nevyužívajte neautorizované programy na registráciu stránok a kontrolu rankingu (napr. WebPosition Gold™).
*
Vystríhajte sa použitia skrytého textu alebo skrytých spojení.
* Nepoužívajte cloaking alebo redirect.
* Nepoužívajte stránky s nerelevantnými slovami.
* Na stránkach prezentujte obsah, ktorý je pridanou hodnotou pre používateľa a motivuje ho k opätovnej návšteve Vašej stránky.
Otázka: ako by si optimalizoval svoju stránku potom, keby som ja spravil akože background zo samých kľúčových slov s veľkosťou 1px (normálny text, absolútna pozícia, z-index, aby to bolo krásne ako podklad)? Mal by som milióny neviditeľných kľúčových slov a bol by som najrelevantnejším odkazom vo vyhľadávačoch
Pridal by si aj ty potom ešte viac neviditeľných kľúčových slov? A keby každý to takto robil? Kam by sme dospeli?!