Tu treba posudzovať aj to, či je firma platiteľ alebo neplatiteľ DPH. Všeobecne doklady obsahujúce DPH - 10 rokov. Čo sa týka ERP nech sa páči citácia z Vyhlášky:
§3
8) Kniha pokladnice a výkaz sa uchovávajú po dobu desiatich rokov od konca kalendárneho roku, v ktorom boli vyhotovené; kontrolná páska sa uchováva po dobu troch rokov od konca kalendárneho roku, v ktorom bola vyhotovená
A tu je zákon o DPH :
§ 76Uchovávanie faktúr a iných dokladov
1 Platiteľ je povinný uchovávať kópie faktúr, ktoré vyhotovil alebo ktoré boli vyhotovené v jeho mene zákazníkom alebo inou osobou, originály všetkých prijatých faktúr a faktúr podľa § 71 ods. 9 a § 72 ods. 3 po dobu desiatich rokov nasledujúcich po roku, ktorého sa týkajú.