Presiel som si prispevky na tuto temu a uz viem, ze chces otvorit nejaky second-hand, mam pravdu? Uvazovala si s reklamou v casopise.
Tak podme na to:
Second hand, divila by si sa je skoro v kazdej vacsej obci. Tvoj cielovy segment su ludia nizkej ojedinele strednej prijmovej kategorie. (vzdy su vynimky - aj v radoch americkych hviezd su zastancovia second-handov). Ak uvazujes s reklamou v casopise, uvedom si jednu vec. Second hand je lokalna, pripadne mestska zalezitost. Musis oslovit len ludi v tvojom okoli. Nema zmysel davat reklamu do casopisov hoci aj o mode, ktore sa distribuuju po celej SR. Dajme tomu ze, mas obchodik v TT. Myslis ze ludia z PN alebo BA pojdu k tebe nakupovat(je to okruh 50km)? Tvoji zakaznici su ludia, ktori nad peniazmi uvazuju a neoplati sa im minut dalsie peniaze na to, aby cestovali a videli tvoj sortiment. Odporucam LOKALNE PERIODIKA, MIESTNE NOVINY, MIESTNE INFORMACNE TABULE, LETAKY. Co sa kreativity tyka - do vienka mi jej az tak vela nepadlo a neda sa to naucit, ale skus treba: luxusne saty na ktorych je polozena sporkasa-prasiatko. Kreativita musi odrazat to co chces povedat - mam pekne a lacne odevy
Naposledy upravil j.s : 04.02.07 at 22:22