Zavrieť

Porady

Účinnosť reklamy

Mozetemi poradit na temu ucinnost reklamy?
Myslim tym reklama v casopise a jej ucinnost, farebnost a dobry nazov pre obchod z psychologickeho hladiska, dokedy sa oplati do nej investovat, ako zistit jej ucinnost, nenapadne detaily, ktore znamenaju vela, co sa Vam osvedcilo...
Naposledy upravil cokoladka : 05.02.07 at 18:17
Usporiadat
dracica dracica

dracica je offline (nepripojený) dracica

skús to posúdiť podľa seba aká reklama ta zaujme na prvý pohľad a prečo ???
mňa zaujme reklama, ktorá je vtipná a kreatívna...
0 0
STRELEC STRELEC

STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

V písanej reklame možno upútajú aj tzv. hrubky. Každý si takú reklamu skôr všimne, či aj možno zapamätá!
0 0
fileva fileva

fileva je offline (nepripojený) fileva

"strelec", máte dobrý postreh
0 0
STRELEC STRELEC

STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

fileva
"strelec", máte dobrý postreh
Ďakujem!

Uvítam tykanie. Sám ho totiž obecne používam. A len 2x bol negatívny ohlas!
0 0
Marianna01 Marianna01

Marianna01 je offline (nepripojený) Marianna01

STRELEC
V písanej reklame možno upútajú aj tzv. hrubky. Každý si takú reklamu skôr všimne, či aj možno zapamätá!
V reklamných novinách napr. zaujme medzi stovkami podobných reklám aj inzerát obrátený naopak.
0 0
STRELEC STRELEC

STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

Marianna01
V reklamných novinách napr. zaujme medzi stovkami podobných reklám aj inzerát obrátený naopak.
To tiež .... alebo človeka na(srdí)!.
0 0
ondrejvla ondrejvla

ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac
STRELEC
V písanej reklame možno upútajú aj tzv. hrubky. Každý si takú reklamu skôr všimne, či aj možno zapamätá!
Peter. to nemá chybu! To si určite každý zapamätá.
0 0
STRELEC STRELEC

STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

ondrejvla
Peter. to nemá chybu! To si určite každý zapamätá.
Žeby som to skúsil u Flašíka ako asistent? (ale už taký nie najmladší)
0 0
Marianna01 Marianna01

Marianna01 je offline (nepripojený) Marianna01

STRELEC
To tiež .... alebo človeka na(srdí)!.
Ja som svojho času robila aj inzerát v rekl. novinách, ktorý sa dal čítať len so zrkadlom v ruke . Neviem ale, či neminul účinku . Zadávateľ bol tej mienky, že zaujme...
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Myslim, ze zaujat nestaci. Je mnozstvo reklamy, ktora zaujme, uputa pozornost, ale nevyvola kupne rozhodnutie. Ako Ti mame poradit, ked ani nepises, co chces predavat? A pritom pytas zaujimavy nazov pre obchod. Napr. nazov "Cokoladka" by mohol byt celkom normalny nazov pre "cukraren", pomerne kreativny nazov pre "elektroinstalacny material "(jedny z najbeznejsie pouzivanych veci v elektroinstalacii - spojky - sa v profesnom zargone nazyvaju "cololadky") ale asi dost nevhodny nazov pre predajnu zeleniny alebo kobercov.

Ked chces zacat uvazovat nad reklamou, musis zacat s tym, co predavas, ale hlavne - komu to chces predat, kto su Tvoji zakaznici a ake maju navyky a hlavne - ake maju potreby a poziadavky. Potom ta skor nieco napadne. Reklama a marketing vseobecne je uz dnes skor o velmi sofistikovanej psychologii. Alebo si myslis, ze svet reklamy je taky jednoduchy, ze plati nejaka univerzalne platna zazracne ucinna rada?
0 0
cokoladka cokoladka

cokoladka je offline (nepripojený) cokoladka

STRELEC
V písanej reklame možno upútajú aj tzv. hrubky. Každý si takú reklamu skôr všimne, či aj možno zapamätá!
To sa mi paci.

A este by ma zaujimali Vase skusenosti ohladne prezentacie obchodu, sluzieb... na internete, casopisoch,reklamnych tabuliach... a kde su hranice ucinnosti.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

cokoladka
To sa mi paci.

A este by ma zaujimali Vase skusenosti ohladne prezentacie obchodu, sluzieb... na internete, casopisoch,reklamnych tabuliach... a kde su hranice ucinnosti.
Ako sa mozes takto vseobecne pytat? Ake hranice? V com? Daju sa taketo hranice vobec nejako vopred abstraktne popisat? Co ocakavas, ze Ti tu niekto poradi? Citala si moj predch. prispevok, ktory sme sem zavesili v rovnaku minutu, takze sme ho pisali sucasne?
0 0
cokoladka cokoladka

cokoladka je offline (nepripojený) cokoladka

misomiso
Myslim, ze zaujat nestaci. Je mnozstvo reklamy, ktora zaujme, uputa pozornost, ale nevyvola kupne rozhodnutie. Ako Ti mame poradit, ked ani nepises, co chces predavat? A pritom pytas zaujimavy nazov pre obchod. Napr. nazov "Cokoladka" by mohol byt celkom normalny nazov pre "cukraren", pomerne kreativny nazov pre "elektroinstalacny material "(jedny z najbeznejsie pouzivanych veci v elektroinstalacii - spojky - sa v profesnom zargone nazyvaju "cololadky") ale asi dost nevhodny nazov pre predajnu zeleniny alebo kobercov.

Ked chces zacat uvazovat nad reklamou, musis zacat s tym, co predavas, ale hlavne - komu to chces predat, kto su Tvoji zakaznici a ake maju navyky a hlavne - ake maju potreby a poziadavky. Potom ta skor nieco napadne. Reklama a marketing vseobecne je uz dnes skor o velmi sofistikovanej psychologii. Alebo si myslis, ze svet reklamy je taky jednoduchy, ze plati nejaka univerzalne platna zazracne ucinna rada?
Chcem otvorit predajnu s pouzitym satastvom, ponuka sa mi priestor v centre mesta, na prizemí, ale ma jednu chybu, ja natoceny na ten smer kde je nizka frekventacia ludi. Je vlastne dost skryty. Preto sa pytam na tu reklamu a myslim, ze urcite pravidla existuju.
0 0
j.s j.s

j.s je offline (nepripojený) j.s

Pri merani reklamnej ucinnosti mozes pouzit tzv. hranicny princip - Ak ti kazda koruna vlozena do reklamy prinesie narst trzieb o viac ako korunu, pokracuj
0 0
cokoladka cokoladka

cokoladka je offline (nepripojený) cokoladka

j.s
Pri merani reklamnej ucinnosti mozes pouzit tzv. hranicny princip - Ak ti kazda koruna vlozena do reklamy prinesie narst trzieb o viac ako korunu, pokracuj
Super. Este nieco na tuto temu.
0 0
j.s j.s

j.s je offline (nepripojený) j.s

Co by si chcela este vediet, chces vediet citanost jednotlivych titulov?
0 0
cokoladka cokoladka

cokoladka je offline (nepripojený) cokoladka

Jasne a ak mozes porad ako zviditelnit zasity obchodik.
0 0
Richard Richard

Richard je offline (nepripojený) Richard

admin
j.s
Pri merani reklamnej ucinnosti mozes pouzit tzv. hranicny princip - Ak ti kazda koruna vlozena do reklamy prinesie narst trzieb o viac ako korunu, pokracuj
Ak hovoríme o návratnosti, nesmieme si pliesť tržby s výnosom (a ziskom)....

Ak dám do reklamy milión a predám jedno auto za 1.200.000,- SK neznamená to že sa mi vložené prostriedky do reklamy vrátili.... (auto predsa nemám zadarmo)
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

No ak vies auto kupit za 150.000 a predat za 1,2 mil, tak to este stale nie je take katastrofalne

Obnosene satstvo sa nakupuje za 0 Sk alebo za sumy blizke tekto hodnote, (pretoze sa zbiera na zapade v ramci charitativnych zbierok) takze v podstate plati, ze ak "jedna koruna na reklamu prinesie jednu korunu trizeb"...
0 0
j.s j.s

j.s je offline (nepripojený) j.s

Presiel som si prispevky na tuto temu a uz viem, ze chces otvorit nejaky second-hand, mam pravdu? Uvazovala si s reklamou v casopise.
Tak podme na to:
Second hand, divila by si sa je skoro v kazdej vacsej obci. Tvoj cielovy segment su ludia nizkej ojedinele strednej prijmovej kategorie. (vzdy su vynimky - aj v radoch americkych hviezd su zastancovia second-handov). Ak uvazujes s reklamou v casopise, uvedom si jednu vec. Second hand je lokalna, pripadne mestska zalezitost. Musis oslovit len ludi v tvojom okoli. Nema zmysel davat reklamu do casopisov hoci aj o mode, ktore sa distribuuju po celej SR. Dajme tomu ze, mas obchodik v TT. Myslis ze ludia z PN alebo BA pojdu k tebe nakupovat(je to okruh 50km)? Tvoji zakaznici su ludia, ktori nad peniazmi uvazuju a neoplati sa im minut dalsie peniaze na to, aby cestovali a videli tvoj sortiment. Odporucam LOKALNE PERIODIKA, MIESTNE NOVINY, MIESTNE INFORMACNE TABULE, LETAKY. Co sa kreativity tyka - do vienka mi jej az tak vela nepadlo a neda sa to naucit, ale skus treba: luxusne saty na ktorych je polozena sporkasa-prasiatko. Kreativita musi odrazat to co chces povedat - mam pekne a lacne odevy
Naposledy upravil j.s : 04.02.07 at 22:22
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať