Zavrieť

Porady

Daňové priznanie PO

Prosím o radu, ako postupovať pri spracovaní daňového priznania PO (s. r. o.), ked počas roka 2006 nevykonával žiadnu činnosť, ale ani nie je zlikvidovaná s. r. o.. Je vôbec nutné robiť daňové priznanie, aj ked bude nulové
Naposledy upravil bialica : 13.03.07 at 20:39
Usporiadat
dara dara

dara je offline (nepripojený) dara

no keď som si na to klikla tak v zbierke listín majú iba podpisový vzor a iné právne zmluvy ale DP ani výkazy nič..... od roku 2007 nič...Ja, ale teraz zvažujem, nakoľko aj študujem právo, ale nie som na to žiadna odborníčka ešte, ako pozerám tak pozerám, zmena v OR sa uskutočnila až 29.01.2009 pre moju FO čiže priznanie za minulý rok podáva ešte straá PO....rozumiem tomu správne?
0 0
jopo.home jopo.home

jopo.home je offline (nepripojený) jopo.home

prosim poradi mi niekdo?
0 0
Andyke Andyke

Andyke je offline (nepripojený) Andyke

jopo.home Pozri príspevok
Dobry den, danove za PO idem vypisovat 1 krat, dobre chapem ze za vypisuje v tisicoch tak ako aj suvaha a vykaz ziskov a strat? Presne sumy sa potom vypisuju len do poznamok?
Dakujem za odpoved
v tis. Sk
0 0
jopo.home jopo.home

jopo.home je offline (nepripojený) jopo.home

A poznamky tiez v tisickach alebo presne sumy? Dakujem velmi pekne
0 0
Andyke Andyke

Andyke je offline (nepripojený) Andyke

Už som Ti odpovedala v prísp. č. 44.
Všetko v tis. Sk (aj poznámky)
0 0
jopo.home jopo.home

jopo.home je offline (nepripojený) jopo.home

dakujem
0 0
jopo.home jopo.home

jopo.home je offline (nepripojený) jopo.home

Je mozne ked som sa snazila vyplnit DP a mame zaklad dane stratu pol miliona ze by som vyplnila len riadky 100, potom 310, a 400, strana 3 nic, strana 4 len odpisy riadok 1, strana 5 nic a strana 6 odstavec F riadok 1 a 2 podla suvahy. je to mozne ? Alebo treba ovela viac riadkov vyplnat? aspon priblizne
dakujem
0 0
azla azla

azla je offline (nepripojený) azla

jopo.home Pozri príspevok