Zavrieť

Porady

podnikanie - internet - študent

takže, mám jeden super originálny nápad na podnikanie cez internet - som študent VŠ - zo začiatku som uvažoval že to spravím tak, že mi ľudia za to čo im budem poskytovať posielať peniaze na účet, a že tým to končí, ja budem mať peniaze, oni to čo im za to dám - ale vraj na to treba živnosť

chcel by som vedieť len jednu vec - okrem výpisu z registra trestov a 1000 sk poplatku - čo mám ešte zaplatiť? ide mi konkrétne o všelijaké poisťovne, úrady... jednoducho, musím niečo niekam platiť, nejaké pravidelné poplatky, aj keď nevykážem zisk? samozrejme ak budem ziskový, tak s toho zisku asi niečo budem musieť poplatiť, ale bez zisku po mne dúfam nikto nič chcieť nebude.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    j.s je offline (nepripojený) j.s

    j.s
    No, mal si mylne predstavy. To co chces robit, je jednoducho podnikanie a preto potrebujes zivnost, alebo zalozit firmu. Z toho co som tu vycital, ti zivnost bude stacit. Kedze podnikas prvy rok, odvody do SP neplatis, iba ak by si chcel byt dobrovolne dochodkovo poistena osoba. Nahlasit sa musis na danovy urad, aby si ziskal DIC/ICDPH. Vravis, ze ti budu posielat peniaze na ucet - doporucujem osobitny ucet na podnikanie a nemesiat to dokopy s osobnym. Ak budes mat zamestnancov, tych treba nahlasit do SP.