Zavrieť

Porady

Rámcová zmluva-časť reklamácie

vážení kolegovia, v rámcovej zmluve do bodu reklamácie a vady nám náš potencionálny klient zakomponoval dva body:
8.3 Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu vady tovaru v zmysle podmienok dohodnutých v tejto zmluve a to :
- čo do množstva dodaného tovaru v prípade nesúladu skutočnej váhy a váhy uvedenej v sprievodných dokladoch nie neskôr než 2 dni od momentu prevzatia tovaru kupujúcim,
- čo do kvality ak materiál nezodpovedá podmienkam uvedeným v technickej špecifikácii (objednávke, zmluve) kupujúceho alebo nezodpovedá certifikátu kvality,
- u zjavných vád do 15 dní od dátumu prevzatia tovaru,
- u skrytých vád do 30 dní od dátumu prevzatia tovaru,
8.4Pokiaľ odberateľ reklamuje tovar po termínoch uvedených v bode 8.3 a za podmienok uvedených v
§ 428 Obchodného zákonníka, právo na reklamáciu zaniká.
Keďže sa jedná o plechy, je dosť pravdepodobné, že vada sa môže objaviť aj neskôr, pretože nie všetky plechy sa použijú ihneď a skrytú vadu môžeme objaviť aj po roku. V rámci § 428 Obchodného zákonníka platí dvojročná záruka, ale ak podpíšeme túto zmluvu nezakopeme možnosť jej využitia. Ak máte niekto nejakú podobnú skúsenosť neviete poradiť. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Rámcová zmluva-časť reklamácie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.