Zavrieť

Porady

Program na podvojné účtovnictvo

Dobrý deň,

Veľmi Vás prosím o radu. Som uplný začiatočník pri podvojnom účtovníctve a mám si vybrať nejaký program. A kde sa opýtam tam mi každy povie inak - premýšľala som o OMEGE - kros alebo Softip.
Prosím o radu z pohľadu dobrého účtovníka. Ja viem každý účtovník ma svoj systém a pre neho je ten svoj program naj naj naj.
Ale fakt čo je naj
Lebo som už z toho v pomykove
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    DušanČ je offline (nepripojený) DušanČ

    DušanČ
    S tých SW, ktoré spomínaš, by som pre teba ako začiatočníka doporučil jednoznačne Omegu, pre jej jednoduchosť. Softip je tiež kvalitný SW, ale z hľadiska obsluhy je trochu zložitejší. Nezanedbateľným argumentom je aj cena. Tá je bezkonkurenčne v prospech Omegy. Dobré referencie sú aj na Pohodu a MRP. Tie sú z hľadiska obsluhy asi na rovnakej úrovni, ako Omega. Neviem ako ti to súri, ale rozhodnúť sa dá len na základe osobného absolvovania predvádzania, ktoré každý dodávateľ vykonáva bezplatne. Podľa toho sa rozhodni.

    witch je offline (nepripojený) witch

    človek milujúci a chybujúci witch
    Skúsenosť mám s Pohodou, je dobrá, spokojná som hlavne so mzdami. Tie mi chvália aj iné kolegyne. Prajem R.evite veľa úspechov!! :-)

    R.evita je offline (nepripojený) R.evita

    bože keby som to vedela -proste viem len že som ...viac R.evita