Mám problém s registráciou zmluvy do DSS. Som zamestnanec od 1.3. Niekedy v priebehu marca som uzatvoril zmluvu s DSS a okolo 20. apríla mi prišlo, že mi zmluvu nezaregistrovali. Ževraj neexistujem v registri sociálnej poisťovne. Tak som volal do DSS, a tí hovoria, že chyba môže byť v zlých údajoch, a teda ma tam nedokážu priradiť. To je podľa mňa nepravdepodobné, pretože rovnaký problém majú všetci, čo nastúpili od začiatku roka u nás. Potom som sa pýtal zamestnávateľa, ako ma tam registroval, ten tvrdil, že sa na to pýtal v SP a že niečo mali so systémom.
Zajtra sa chystám do SP, pretože si to chcem overiť. Stalo sa to už niekomu z vás prípadne vašim zamestnancom? Je vôbec možné, aby SP odmietla zaregistrovať zmluvu a neoverila si, či daný človek je registrovaný alebo či bola podaná prihláška za neho? Veď ak mali niečo so systémom, tak to muselo nastať u všetkých vstupujúcich do DSS za posledné dva mesiace... Nejako mi to nedáva zmysel a nechcem podozrievať zamestnávateľa, že ma nezaregistroval.