Ľuba Ja celkom chápem o čo Ti ide. Ku každej prijatej zálohovej platbe by si mal vystaviť faktúru, na ktorej zašrtneš políčko - zálohová. (Doporučovala by som aj zvláštnu číselnú radu). Potom ak chceš zistiť, ktoré fa. ešte nemáš vysporiadané tak ideš napr. cez pridať fa. a do fa. pridať odpočet zálohy - tam sa Ti objavia všetky nevysporiadané zálohové fa., za všetky roky, ktoré si môžeš v prípade potreby exportovať do Excelu.
ak tomu dobre rozumiem, mas na mysli "dodavatelske zalohove faktury", ktore sa budu javit ako zavazky + dam im osobitny ciselny rad, aby som ich odlisil od ostatnych? to sa mi javi ako celkom dobry napad... defacto to podobne vediem aj momentalne - ale to hovorim len o evidencii v exceli...
otazka - viem to nejako nastavit v systeme, aby mi pri zinkasovani zalohy takyto zaznam v evidencii zavazkov urobil automaticky? eventuelne by bolo skvele, keby sa toto dalo previazat na oductovanie zalohy vo vyuctovacej fakture...
len ci nechcem od money privela...