Skús sa pozrieť na ten príjmový doklad z Orange. Ja mám pri platbe v hotovosti v Orange vždy 2 príjmové doklady vytlačené tesne pri sebe. Na jednom je úhrada za faktúry (aj viac naraz) a na druhom spodnom je ten administratívny poplatok. Ja to potom rozstrihnem a účtujem dvoma pokladničnými dokladmi v Money S3. Takto to robím hlavne u platcov DPH.
Druhá možnosť, ak to chceš mať na jednom doklade:
Na pokladničom doklade najprv cez variabilný symbol (tri bodky) povyberám faktúry, ktoré chcem uhradiť a potom prepíšem celkovú sumu pokladničného dokladu, ku ktorej pripočítam ten administratívny poplatok alebo poplatok za vklad na bank.účet, alebo sadzu poštovného pri šekoch. Keď potvrdíš doklad, program ťa upozorní, že ti nesedí suma faktúr so sumou pokladničného dokladu, či to chceš tak naozaj uložiť. Potvrdíš, že áno. Následne si otvoríš Zaúčtovanie dokladu a tam prepíšeš pre ten administratívny poplatok text, prípadne predkontáciu (suma by ti tam mala sedieť s výškou toho poplatku).