ekopo Vo svojich odpovediach som ani raz neuviedol jednoznačnú odpoveď, pretože neexistuje a preto mi nedá, aby som "nezabŕdol" do citovanej odpovedi.
- z akého predpisu, nariadenia... vyplýva jednoznačnosť ?
- je podpis zamestnanca ako príjemcu peňazí naozaj dôkaz toho, kto je skutočným príjemcom hotovosti?
Problém s daňovou kontrolou nie je ani pri jedných 50% ani pri druhých 50 % a preto to robím tak ako si myslím, že je to dobre pre mňa.
Veľmi veľa podnikateľov nemá žiadneho zamestnanca...
Tu nejde o to či zamestnanec alebo kto. Tu ide o to, že podľa mojej mienky nikdy nevyplácaš a neprijímaš peniaze od firmy, ale od konkrétnej osoby. Tu skôr ide o tie výdavky-Ty ako osoba platíš v obchode a ty to zúčtuješ s pokladníkom.
Napr. ak sa podpisujú aj zmluvy napíše sa názov firmy a zastúpený xy....
Mne v tomto prípade nechýba predpis, ale myslím si, že peniaze sa majú zúčtovavať s konkrétnymi osobami. Nie je predsa žiadny problém písať na VPD - prijaté od Eviny /ja som platila v obchode , ja zúčtovávam/ a účel nákup kancelárskych potrieb. Kde ,čo, ako je vidno z priloženého
dokladu.
Veľmi často sa podľa mojej mienky napr. robí chyba aj v tom, že na PPD a VPD rozpisujú účtovníci pri úhrade ntto a DPH.... Týmito dokladmi sa deklaruje úhrada a opakujem tú robím s konkrétnou osobou, ktorá nákup uskutočnila...