Zavrieť

Porady

tretia reklamacia

zdravim,.. ako to je s reklamaciu tovaru a pravami spotrebitela. Kupili sme kociar, zaruka skoncila pred necelym mesiacom, co uz asi nevymyslim.Ale.. ako som mala postupovat, ked kociar bol na reklamacii tri krat, stale s tym istym problemom. z toho posledna reklamacia bola, dva tyzdne pred koncom zaruky (ratam aj to, ze uz bola kvoli reklamacii zaruka posunuta)a musela som si ju zaplatit. O dva tyzdne bol kociar znovu na reklamacii, opat s tou istou vadou. Mam este nejaku sancu s predajcom, nieco vyriesit, kociar je stale na reklamacii. Viem,ze tato predajna riesi reklamacie na dennom poriadku..ale neviem, ci niekto pochodil inac ako my. A kociar bol k tomu znackovy a dost drahy, prosim pomozte. Neviem ci im mam zaplatit za dalsiu opravu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Bubel Pozri príspevok
    zdravim,.. ako to je s reklamaciu tovaru a pravami spotrebitela. Kupili sme kociar, zaruka skoncila pred necelym mesiacom, co uz asi nevymyslim.Ale.. ako som mala postupovat, ked kociar bol na reklamacii tri krat, stale s tym istym problemom. z toho posledna reklamacia bola, dva tyzdne pred koncom zaruky (ratam aj to, ze uz bola kvoli reklamacii zaruka posunuta)a musela som si ju zaplatit. O dva tyzdne bol kociar znovu na reklamacii, opat s tou istou vadou. Mam este nejaku sancu s predajcom, nieco vyriesit, kociar je stale na reklamacii. Viem,ze tato predajna riesi reklamacie na dennom poriadku..ale neviem, ci niekto pochodil inac ako my. A kociar bol k tomu znackovy a dost drahy, prosim pomozte. Neviem ci im mam zaplatit za dalsiu opravu.
    Reklamácie sú v rámci záručnej doby, preto za opravu sa nemá platiť. Ak sa s nimi nevieš dohodnúť, tak sa obráť na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Po tretej reklamácii s tou istou vadou máš právo na vrátenie kúpnej ceny, alebo na výmenu tovaru.

    Chobot je teraz online Chobot

    Chobot
    Bubel Pozri príspevok
    zdravim,.. ako to je s reklamaciu tovaru a pravami spotrebitela. Kupili sme kociar, zaruka skoncila pred necelym mesiacom, co uz asi nevymyslim.Ale.. ako som mala postupovat, ked kociar bol na reklamacii tri krat, stale s tym istym problemom. z toho posledna reklamacia bola, dva tyzdne pred koncom zaruky (ratam aj to, ze uz bola kvoli reklamacii zaruka posunuta)a musela som si ju zaplatit. O dva tyzdne bol kociar znovu na reklamacii, opat s tou istou vadou. Mam este nejaku sancu s predajcom, nieco vyriesit, kociar je stale na reklamacii. Viem,ze tato predajna riesi reklamacie na dennom poriadku..ale neviem, ci niekto pochodil inac ako my. A kociar bol k tomu znackovy a dost drahy, prosim pomozte. Neviem ci im mam zaplatit za dalsiu opravu.
    Nepíšeš, o akú vadu ide, či je to naozaj výrobná vada, alebo len problém z opotrebenia (používaš košík už 2 roky, takže niečo si už asi odskákal).

    Bez bližšej znalosti problému je ťažké vyjadriť sa k tomu. AK už ale uplynula záručná doba, teraz veľa toho nezmôžeš.

    Bubel je offline (nepripojený) Bubel

    Bubel
    no odpovedám podrobnosti o kočiari...neviem, č aj túto to niekto prečíta. Vada asi nie je opotrebovaním, lebo prvy krát bol na reklamácií už po troch mesiacoch. Chyba-zadná oska, ktorá drží kolesa je uchytená o konštrukciu plastom. V týchto miestach kočiar sadol a zadná brzda, začala narážať do zúbkov na kolese aj keď je odbrzdená. Prvá oprava bola o tom, že vymenili zadnú celú osku a orezali zu zúbkov, ale ani to nepomohlo a o rok sme dávali kočiar na reklamáciu opäť s tým istým(plus dalšie veci), tie zúbky opäť orezali o trochu viac a na brzdu namontovali pružinu, ktorá ju mala ťahať hore, aby do nich nenarážala. To ale spôsobilo, že už sa odbrzďovala aj keď mala brzdiť. Tretia oprava, ešte v rámci reklamácie, bola o tom, že vrátili späť nové koliesko, do ktorého ide brzda a nechali aj tu pružinu, ale nepomohlo to. Brzda síce brzdí ale opäť do toho naráža. Za výmenu kolieska sme platili. tTeraz je už po záruke, ale dva týždne po poslednej oprave je tam opäť. diki za radu

    dusan13 je offline (nepripojený) dusan13

    dusan13
    ako napísal smith, za opravy v rámci záručnej doby sa neplatí,treba žiadať späť peniaze, po záručnej dobe to už bude s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady zložité, lebo tieto po záručnej dobe zanikajú /§ 626 ods. obč. zákonníka/

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.