Slavka, neblázni! nedaj sa ! Skôr než by som to zaplatila (jasné že by som to nehnala na hranu a súdy a hrozby exekúcie) by som všade kde sa dá, narobila toľko kriku, že by si to za svoje špinavé uši určite nedali. So mnou takisto skúšali cvičiť, - kvôli nejakej ich poruche sa mi čosi porúchalo na pripojení na nete a nebolo toho svätého ktorý by to znovu zapojil - najprv ma A poslal za B, potom B za C a keď ma C skúsil poslať za A, že tam, tak som sa neovládla a potom radšej usúdili, že predsa len bude lepšie spraviť to, o čo som ich žiadala ako riskovať "dobré meno" pred ostatnými zákazníkmi, ktorí pobavene sledovali popis mojej skúsenosti s ich službami, ktorý som už samozrejme opisovala na pokraji nervového zrútenia a značne nahlas
potom zrazu všetko šlo! A pokiaľ by odo mňa chceli platbu za službu, ktorú som jednoducho nemohla čerpať, lebo som na to nemala technické možnosti, tak by som ich najprv dôrazne žiadala, aby mi v praxi predviedli, že čože mi to fakturujú, ako mi to poskytli a ako som túto ich službu využila!!! šla by som aj za tými najvyššími! a jednaj značne rozhorčene, nech vidia, že sa len tak odradiť nedáš! rozhodne to nenechaj len tak, ak by tak reagovali všetci, tak budeme za chvíľu platiť nejaké koncesionárske poplatky už len za to, že slovak telecom láskavo existuje! a každý kto bude vedieť odpovedať na otázku čo je to telefón, by mal platiť aspoň nejaký ten paušál
sorry že som sa tak rozpenila, ale na firmu slovak telekom som ozaj alergická!