Zavrieť

Porady

Dolezite je zaciatok neunahlit

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Ahojte...Chcel by som sa dozvediet co najviac o uctovnictve, daniach a podnikani vseobecne. Zacal by som najprv tak lajcky a potom by mi prirastli odborne vyrazy k srdcu "aspon dufam". Myslim si, ze je velmi velmi dolezite zacinat detskymi krocikmi. Bol by som rad keby som tu nasiel aj instruktora/ku s ktorym/ou by som sa mohol aj osobne stretavat. Opakujem, ze by som rad INSTRUKTORA...Nie poradcu/kynu. Som zajac v podnikani...Ktora zajacica ma zauci ??
Usporiadat
Richard Richard

Richard je offline (nepripojený) Richard

admin
take dostal aj reakcie, takze som to presunul do "Kaviarne", nema to co robit v serioznej rubrike, vdaka za nahlasenie
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
To Tvoje podnikanie asi nedopadne najlepšie. Podnikanie je tvrda drina a nie koketovanie na nete. Zatial Tvoje príspevky skôr vyzerajú "ako neunáhlit začiatok vzťahu".[/quote]

nemyslis, ze je priskoro sudit niekoho ? "podnikanie je tvrda drina" Je to tvrda drina mozno pre niekoho kto nema absolutne ziadne informacie, nema znamych a podnikatelsky talent. U mna plati "Cim menej pracujes, tym viac mas penazi" Neviem ako to je u teba nieco s dievcatami. Ja za to nemozem ze som sympaticky a dokazem zaposobit aj na internetovej porade. Ved co je na tom zle ? Ak mi chces zavidiet tak zavid tisko CAF
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko