Zavrieť

Porady

Vratenie odvodov do SP

Ahojte,

potrebujem zistit jednu vec.Pracujem na VPP a firma za mna odvadza vsetky tie odvody do socialnej poistovne a ZP,samozrejme sa to strhava z mojej mzdy. Niekde som pocula ze ak som student, bezohladu na to ci pracujem na dohodu,TPP alebo VPP mam narok na vratenie odvodov zo socialnej poistovne spat.
Ak je to tak na koho sa mam obratit?

Dakujem za pomoc
Usporiadat
Faxik Faxik

Faxik je offline (nepripojený) Faxik

V zasade mi to vyhovuje ako to je,len pri pohlade na vyplatnu pasku ma strasie ked v kolonke "celkova cena prace" je napr. 12350,- a v kolonke "cista mzda" 6730,- (tam mi este strhnu stravne listky za cca 500-700sk ) a zvysok je dan,odvody do SP a odvody do zdravotnej poistovne,ktore robia okolo 2 tisic mecasne.. a preto ma zaujimalo ci by mi to teoreticky nemohli vratit kedze som studentka a studenti co pracuju ako brigadnici nic odvadzat nemusia. Ak som to spravne pochopila,nemam tu moznost vratenia,a to koli tomu ze som na VPP, a v zasade ma neberu ako studenta.
0 0
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
Faxik Pozri príspevok
V zasade mi to vyhovuje ako to je,len pri pohlade na vyplatnu pasku ma strasie ked v kolonke "celkova cena prace" je napr. 12350,- a v kolonke "cista mzda" 6730,- (tam mi este strhnu stravne listky za cca 500-700sk ) a zvysok je dan,odvody do SP a odvody do zdravotnej poistovne,ktore robia okolo 2 tisic mecasne.. a preto ma zaujimalo ci by mi to teoreticky nemohli vratit kedze som studentka a studenti co pracuju ako brigadnici nic odvadzat nemusia. Ak som to spravne pochopila,nemam tu moznost vratenia,a to koli tomu ze som na VPP, a v zasade ma neberu ako studenta.
Presne tak, ale na druhej strane zase máš výhody, ktoré nemajú brigádnici - študenti.
0 0
Johanka Johanka

Johanka je offline (nepripojený) Johanka