Ja si myslím, že kontakt s dodávateľmi neni problém znovu nadviazať, ak ste neskončili v zlom. Určite by som sa s ními skontaktovala a spýtala sa ich, aký je ich názor, alebo musíš vystaviť dobropis, zobrať ten reklamovaný tovar a ... dať do skrine alebo vyhodiť. Ak chceš dostať naspäť aspoň peniaze za ostatný tovar nemôžeš sa stavať na zadné.
Treba sa s ním stretnúť osobne, pozrieť si o aké reklamácie sa jedná, môžno to ani neni až také hrozné. Žiadaj od neho riadne vyplnené reklamačné listy, kedy a načo si uplatnil kupujúci reklamáciu a uvidíš na mieste ako sa rozhodneš.
Aj keď skončíš živnosť a zatvoríš maloobchodnú predajňu bohužial spotrebiteľ má právo aj u Teba reklamovať tovar až do dvoch rokov, aj keď už nepodnikáš.
A pozri si túto tému:
http://www.porada.sk/t56207-co-hovor...trebitela.html