Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu. V novembri 2006 sme si u firmy s oknami objednali drevené vchodové dvere ( cena 30 000,- ) . Po roku používania sa výrazne zhoršila kvalita dverí ( v miestach kde sú namontované pánty sa drevo štiepi a po celej dlžke hrany je prasklina ) . Nedostatky sme chceli nahlásiť na pobočke kde sme vybavovali objednávku ale zistili sme že je zrušená tak isto aj prevádzka uvedená na faktúre. To všetko v decembri 2007. Preto som spísala reklamáciu a zaslala ju na adresu dodávateľa aj prevádzky. V živnostenskom registri sme zistili deň zániku oprávnenia 31.1.2008. Ako mám postupovať ďalej ? Má zmysel napísať sťažnosť na SOI alebo ako sa postupuje v takýchto prípadoch keď firma u ktorej sme si tovar kúpili jednoducho zanikla ?
Ďakujem.