Zavrieť

Porady

Ako reklamovať keď je firma zrušená ?

Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu. V novembri 2006 sme si u firmy s oknami objednali drevené vchodové dvere ( cena 30 000,- ) . Po roku používania sa výrazne zhoršila kvalita dverí ( v miestach kde sú namontované pánty sa drevo štiepi a po celej dlžke hrany je prasklina ) . Nedostatky sme chceli nahlásiť na pobočke kde sme vybavovali objednávku ale zistili sme že je zrušená tak isto aj prevádzka uvedená na faktúre. To všetko v decembri 2007. Preto som spísala reklamáciu a zaslala ju na adresu dodávateľa aj prevádzky. V živnostenskom registri sme zistili deň zániku oprávnenia 31.1.2008. Ako mám postupovať ďalej ? Má zmysel napísať sťažnosť na SOI alebo ako sa postupuje v takýchto prípadoch keď firma u ktorej sme si tovar kúpili jednoducho zanikla ?
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

    STRELEC
    Dodávateľ bola fyzická osoba (hľadala si v živnost. registri) - reklamáciu napíš na jej adresu trvalého bydliska.

    STRELEC je offline (nepripojený) STRELEC

    STRELEC
    Ešte doplním: Dotyčná osoba sice zrušila svoje živnostenské oprávnenie, resp. ako píšeš "firma zanikla", ale nezrušila tým svoje záväzky z prevádzkovania svojej živnosti. Uplatni si reklamáciu asi tak, ako keby daná fyzická osoba prevádzkovala živnosť ďalej. Až v prípade negatívnej (či žiadnej reakcie) sa obráť na SOI o pomoc pri vysporiadaní reklamácie.

    lesika je offline (nepripojený) lesika

    lesika
    ďakujem . Reklamáciu som poslala na sídlo firmy aj na adresu uvedenu v živnostenskom registri ( zo sídla sa to ale vrátilo ako adresát neznámy ). KEďže z adresy trvalého bydliska neprišla žiadna odpoveĎ a ani sa nevrátil môj list, chcela by som to ďalej riešiť cez SOIku. Neporadíš prosím ako postupovať ? Mám ešte poslať raz upzornenie pre živnostníka alebo sa rovno obrátiť na SOI ? Čo mám predložiť neúspešnú reklamáciu a zaplatenú faktúru ? Budú vôbec niečo riešiť alebo mi rovno napíšu odporúčanie na občianskoprávny spor so živnostníkom ?

    Ako reklamovať keď je firma zrušená ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.