Dobrý deň všetkým poradcom a poraďákom,
poprosím Vás o radu. Máme zamestnanca na dohodu o vykonaní práce, ktorému pravdaže sme napísali aj zoznam pracovných úloh napr.(dohľad nad poriadkom v izbách klientov, popratanie a očistenie spoločných priestorov, evidencia príchodov a odchodov....)
Moja otázka je, že ak s týmto človekom budeme opäť potrebovať uzavrieť dohodu na pár dní, keď nám každý vypadne, musím mu do dohody napísať úplne iný zoznam prác? Pretože ma viacerí upozorňovali, že v dohode o vykonaní práce nesmú byť opakované úkony, ale skôr jednorázové aktivity, ktoré majú určitý výsledok. No a problém je ten, že ide o prácu vrátnika, na pár dní stále v rôznych mesiacoch, keď nemáme nikoho kvôli dovolenke, či náhlej PN a pod...
Ďakujem Vám krásne za odpoveď a rady.