Zavrieť

Porady

Inštalácia plynového kotla - záručné podmienky

Vymieňam plynový kotol za nový. V záručných podmienkach je uvedené že inštaláciu a spustenie kotla musí urobiť niektorá zo zmluvných firiem. Z firiem v zozname sa ani jedna nenachádza v našom okrese. Priamo v meste sú ale tri firmy, ktoré majú potrebné oprávnenie na uvedené práce. Naozaj stratím záruku, keď si to dám urobiť u firmy ktorú mám osvedčenú ? (a ušetrím zbytočné náklady na cestovné)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Gabi03 je offline (nepripojený) Gabi03

    Gabi03
    Logicky: k záruke (a aj k správnemu fungovaniu) spotrebiča je potrebné odborné zapojenie, ktoré si môžeš aj ty zohnať sám. Ak aj táto firma (odborná) nie je zmluvným partnerom, nie je problém, pretože náklady hradíš aj tak ty sám. Výrobcovia odporúčajú zmluvné servisy, nakoľko tí by mali byť školení na tieto konkrétne výrobky.
    Ale pre istotu by som zavolala výrobcovi, prípadne dovozcovi spotrebiča a informovala sa priamo u neho.

    kargo je offline (nepripojený) kargo

    technický typ kargo
    Citujem zo záručného listu:
    Záruka na zariadenie platí za dodržania nasledovných podmienok:
    -pokiaľ bolo zariadenie uvedené do prevádzky jednou z firiem zmluvného strediska servisnej siete (zoznam uvedený v prílohe)

    Obsluha kotla sa ničím nelíši od podobných kotloviných výrobcov.
    Ide mi o to či má takáto podmienka v záručnom liste oporu v zákone.

    vasulka je offline (nepripojený) vasulka

    mam rada život vasulka
    kargo,tento problém sme doma riešili pred mesiacom. nakoniec som zavolala výrobcovi do Martina a tam mi dali informáciu. Zmluvného servisáka máme dokonca v mieste bydliska./Vtedy som nikoho nenašla ani na nete/
    Pekný deň!

    misomiso je offline (nepripojený) misomiso

    misomiso
    kargo Pozri príspevok
    Citujem zo záručného listu:
    Záruka na zariadenie platí za dodržania nasledovných podmienok:
    -pokiaľ bolo zariadenie uvedené do prevádzky jednou z firiem zmluvného strediska servisnej siete (zoznam uvedený v prílohe)

    Obsluha kotla sa ničím nelíši od podobných kotloviných výrobcov.
    Ide mi o to či má takáto podmienka v záručnom liste oporu v zákone.
    Samozrejme, ze ma. Spustenie modernych kotlov vyzaduje pouzitie specialnych dost drahych meracich zaradeni (napr. na meranie emisii, podtlaku v komine a pod.), ktore bezne kurenarske firmy vobec nemaju.

    Inštalácia plynového kotla - záručné podmienky

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.