Ahoj všetci. Mám MRP jednoduché účtovníctvo. Účtujem interné doklady pri vzájomnom zápočte faktúr, a robím to tak, že v knihe faktúr zapíšem len úhradu a neprenesiem to do peňažného denníka. A potom s tým istým dátumom to zapíšem v PD do nepeňažných operácií Ucet/pokladna a do Doklad napíšem napr. INT01. Ďalej do pohybu to zaradím do Výdavok (alebo príjem) ovplyv. ZD - napr. nákup tovaru...) No môj problém je v tom, že som platca DPH a týmto zápočtom sa uhrádzajú FA na viac častí nie naraz, a do PD sa to má preniesť v rámci inter. dokladom tiež rozdelením na bez DPH a DPH ? , alebo len celou sumou. Lebo som pri kontrole PD našla, že raz sa tá čiastková suma rozdelila, a inokedy nie. Poraďte prosím, ešte musím stíhať poopravovať, lebo v pondelok odovzdávam priznanie. VĎAKA.