Zavrieť

Porady

reklamácia mobilného telefonu

Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, reklamovala som v spoločnosti Orange už tretí krát svoj mobilný telefon, prvý krát to bola manuálna vada, telefon sa nedal vysunúť. Druhý krát som telefon reklamovala, pretože mi vypadol hlasný odposluch. Telefon sa vrátil po dvoch týždňoch, že boli obnovené továrenské nastavenia a chyba sa nepotvrdila. O mesiac mi vypadol hlasný odposluch znova. Telefon teda putoval na reklamáciu znova. Vrátil sa mi dnes, znova zresetovaný, v správe napísané, že boli obnovené továrenské nastavenia a chyba sa nepotvrdila. Chyba tam ale je, ked ten telefon šiel do opravy, tak hlasný odposluch nefungoval. V servise ho ale preinštalujú a tvrdia že chyba tam nie je. Mňa ale nebaví drahý telefon posielať raz mesačne do servisu a hlasný odposluch potrebujem, brala som ten telefon kvôli 3G hovorom. Takže mi v Orange povedali že oni mi telefon nemôžu vymeniť, lebo servis im chybu nepotvrdil. Čo mám robiť? Ešte mi poradili v predajni, že továrenské nastavenia si môžem obnoviť aj sama, to ale podľa mňa nie je riešenie. Vie mi niekto prosím s týmto poradiť? Pomohla by mi SOI? Ďakujem krásne
Usporiadat
lulu18 lulu18

lulu18 je offline (nepripojený) lulu18

Dobrý deň, teda večer, prosím vás, bola by som veľmi vďačná každému, kto by bol ochotný poradiť mi vo veci reklamácie mobilného telefónu. Nedávno, 21. 4. 2010, som si kúpila v spoločnosti OKAY Sony Ericsson W205. Nie je to moc drahý telefón, ale veľmi sa mi zapáčil. No od vtedy bol už dvakrát reklamovaný na tú istú poruchu a teraz ho idem reklamovať tretíkrát, pretože sa to začalo odznovu. Jeho poruchou je, že keď počúvam hudbu tak, neviem ako by som to presne definovala, hocikedy mi začne akokeby "žuť" piesne; a keď mi sa mi niekto pokúša dovolať, tak som nedostupná ako keby som mala telefón vypnutý, aj napriek tomu, že ho mám stále zapnutý a signál mám plný. Po prvom vrátení z reklamácie mi povedali, že to bola chyba softvéru, tak mi ho preinštalovali. Asi mesiac bolo všetko v poriadku, no potom sa to začalo znovu. Po druhom reklamovaní mi povedali, že to znovu bola chyba softvéru a znova ho preinštalovali a urobili aj nejaký test GSM a aj ten bol v poriadku. No a jeden ich zamestnanec mi povedal, že tento typ telefónu býva často reklamovaný, ale že sa môže stať, že mi odpovedia, že som si tú chybu zapríčinila sama, ako sa to stalo jednej pani predomnou. A ja by som chcela byť dopredu pripravená, keby sa mi to stalo, aby som vedela ako reagovať a nedať sa odbiť, pretože sa v týchto veciach dáko moc nevyznám. Ďakujem za poradenie.
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

lulu18 Pozri príspevok
Dobrý deň, teda večer, prosím vás, bola by som veľmi vďačná každému, kto by bol ochotný poradiť mi vo veci reklamácie mobilného telefónu. Nedávno, 21. 4. 2010, som si kúpila v spoločnosti OKAY Sony Ericsson W205. Nie je to moc drahý telefón, ale veľmi sa mi zapáčil. No od vtedy bol už dvakrát reklamovaný na tú istú poruchu a teraz ho idem reklamovať tretíkrát, pretože sa to začalo odznovu. Jeho poruchou je, že keď počúvam hudbu tak, neviem ako by som to presne definovala, hocikedy mi začne akokeby "žuť" piesne; a keď mi sa mi niekto pokúša dovolať, tak som nedostupná ako keby som mala telefón vypnutý, aj napriek tomu, že ho mám stále zapnutý a signál mám plný. Po prvom vrátení z reklamácie mi povedali, že to bola chyba softvéru, tak mi ho preinštalovali. Asi mesiac bolo všetko v poriadku, no potom sa to začalo znovu. Po druhom reklamovaní mi povedali, že to znovu bola chyba softvéru a znova ho preinštalovali a urobili aj nejaký test GSM a aj ten bol v poriadku. No a jeden ich zamestnanec mi povedal, že tento typ telefónu býva často reklamovaný, ale že sa môže stať, že mi odpovedia, že som si tú chybu zapríčinila sama, ako sa to stalo jednej pani predomnou. A ja by som chcela byť dopredu pripravená, keby sa mi to stalo, aby som vedela ako reagovať a nedať sa odbiť, pretože sa v týchto veciach dáko moc nevyznám. Ďakujem za poradenie.
Podľa mňa máš na výber 3 možnosti:

1. naťahovať sa so spoločnosťou, kde si mobil kúpila, stále reklamovať, dávať robiť odborné posudky a možno ti ho raz zoberú späť. Prečítaj si všetky predchádzajúce odpovede, tam nájdeš rôzne skúsenosti ako argumentovať u predajcu a ako reklamovať.

2. Zabaliť ten mobil a predať ho. Následne kúpiť na inzerát taký istý, alebo iný model.

3. Skúsiť sama preinštalovať jeho operačný systém (ak je to možné) a zvyknúť si na jeho chyby.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať