Dobrý deň, teda večer, prosím vás, bola by som veľmi vďačná každému, kto by bol ochotný poradiť mi vo veci reklamácie mobilného telefónu. Nedávno, 21. 4. 2010, som si kúpila v spoločnosti OKAY Sony Ericsson W205. Nie je to moc drahý telefón, ale veľmi sa mi zapáčil. No od vtedy bol už dvakrát reklamovaný na tú istú poruchu a teraz ho idem reklamovať tretíkrát, pretože sa to začalo odznovu. Jeho poruchou je, že keď počúvam hudbu tak, neviem ako by som to presne definovala, hocikedy mi začne akokeby "žuť" piesne; a keď mi sa mi niekto pokúša dovolať, tak som nedostupná ako keby som mala telefón vypnutý, aj napriek tomu, že ho mám stále zapnutý a signál mám plný. Po prvom vrátení z reklamácie mi povedali, že to bola chyba softvéru, tak mi ho preinštalovali. Asi mesiac bolo všetko v poriadku, no potom sa to začalo znovu. Po druhom reklamovaní mi povedali, že to znovu bola chyba softvéru a znova ho preinštalovali a urobili aj nejaký test GSM a aj ten bol v poriadku. No a jeden ich zamestnanec mi povedal, že tento typ telefónu býva často reklamovaný, ale že sa môže stať, že mi odpovedia, že som si tú chybu zapríčinila sama, ako sa to stalo jednej pani predomnou. A ja by som chcela byť dopredu pripravená, keby sa mi to stalo, aby som vedela ako reagovať a nedať sa odbiť, pretože sa v týchto veciach dáko moc nevyznám. Ďakujem za poradenie.