Zavrieť

Porady

fiat stilo

chcem podnikať
Dobry vecer,

mám možnosť výhodne kúpiť fiat stilo, ale počul som že to nie su velmi dobre autá.
Má niekto skúsenosti s týmto autom?dakujem
Usporiadat
MarosBravo 1,8 GT MarosBravo 1,8 GT
Laco-monter Pozri príspevok
Posúvam ďalej....

...krásna vizitka práce , ..že koho ?

ZAMESTNANCOV

Majiteľ servisu , živnostník a majster v jednej osobe, by si taký prístup k zákaznikovi nikdy nedovolil.
skuste ho dat prezriet do ineho servisu a povedat to co vam povedali v predoslom servise.to pre porovnanie
0 0
MarosBravo 1,8 GT MarosBravo 1,8 GT
Nevytacaj ho na viac ako na 2500 otacok s výnimkou predbiehania a na dlhých cestách sa snaž co najmenej manipulovať plynom.Skrátka držať plyn stále na jednej úrovni.
0 0
LST LST

LST je offline (nepripojený) LST

Z produkcie v prvých rokoch výroby hnevala elektronika-falošné hlásenia o poruchách ktoré neboli,ale potom je to už v pohode. Myslím, že je to veľmi pekné a hlavne praktické auto, až na interier,ktorý je taký-nemecký. Kvalita fiatov je na štandardnej úrovni a často i nadpriemer. Tiež ma hnevajú názory, že sú to nekvalitné autá, lebo akýsi "odborník"! povedal... A po konštrukčnej stránke sú v popredí-mnohé ocenenia auto roka. Mal som 3 roky Punto, 12 rokov mám Bravu, obe bez problémov a nadmieru spokojný, 3 roky som jazdil movú Cromu, ktorú som bohužial rozbil, ale to bola špička! Priestor, konfort, elegancia a výkon. Odporúčam Stillo, tiež uvažujem vymeniť zaň tú moju Bravu.
0 0
Furis Furis

Furis je offline (nepripojený) Furis

tarci Pozri príspevok
ja som tiez nedavno kupil fiat stilo multiwagon presne mam ho 2 tyzdne
1.9 multijet 140k a zatial slape ako hodinky
az na spotrebu but stym neviem jazdit alebo je to niecim inym
neviete mi niekto poradit ako s nim mam jazdit aby som mal good spotrebu ? (predtym som jazdil na benzine)
Pred 1 a pol rokom som kupil manzelke Fiat Stilo 1.9 JTD a pred tym jazdila na benzinakoch. Po niekolkych dnoch, ked zacala na nom jazdit do prace mi hovorila, ze ma velku spotrebu. Ja som jej radil ako ma jazdit s vozidlom naftakom a teraz si ho nevie vynachvalit. Chcem iba odpovedat na otazku spotreby u Fiata alebo i niektoreho ineho naftaka, ze treba sa naucit na nom jazdit. Teraz stoji na parkovisku vedla mojho BMW 330d a nenecha na svoje Stilo dopustit. Myslim si, ze 2 tyzdne je velmi kratka doba presedlanie z benzina na naftu.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

neviem či si si všimol, ale reagoval si na príspevok z 08/2009, ale hlavne že si spomenul tvoje BMW.....
0 0
Oliwa Oliwa

Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

Lujzi, 100 bodov...
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

0 0
lukasino86 lukasino86

lukasino86 je offline (nepripojený) lukasino86

ja mam ford focus(1 generacia) a som spokojny,nehovorim ze je najlepsie na svete,ma chyby ako kazde auto,,,zalezi od majitela ci sa len vozi alebo sa trocha stara aj o auto,stilo je pekne paci sa mi ale tie nizke ceny auta sa mi zda podozriva...
0 0
lukasino86 lukasino86

lukasino86 je offline (nepripojený) lukasino86

kolega v robote ma zalusk na stilo,ale tiez sa mu nezda nizka cena auta...neviem ako mu poradit ci zobrat stilo alebo nie,,,tak ako?
0 0
balo3 balo3

balo3 je offline (nepripojený) balo3

Fiat Stilo jedna krása. Mám Fiaty od 1981 Fiat 850, UNO,TIPO,BRAVA,STILO. Kde všetci boli keď bola Rímska ríša? Taliani sú špička v technológiách a podobne. Automobily jednoznačne super. Jasné, že sú aj lepšie, ale za pripmeranú cenu primeranú kvalitu.
0 0
pepele pepele

pepele je offline (nepripojený) pepele

Nazdar,



Mam Stilo 1.9 MultiJet - kombi (MW) r.v. 2006 150.000 km uz 3. rok
Absolutna spokojnost od trvacnosti karoserie (pozinkovana), cez jazdne vlastnosti, spolahlivost a hlavne super spotreba !
Netecie, nezerie olej, nedymi, absolutne bezva motor.


Nedostatky auta su presne zhodne s popisom uzivatelov. Ked je prazdny, rad nadskakuje na nerovnostiach vozovky - teda hlavne zadna cast. Vtedy je podvozok hlucnejsi. Silentbloky su asi najslabsia cast podvozku. A inak same prkotinky - najma elektricke senzory 5. dvere, mikrospinac ich rucneho otvarania (otvaram ich klucom, alebo dialkovym), ovladanie svetlometov, alebo ine lacne drobnosti. Vsetky udrzbove opravy sa u sikovneho servisaka dali spravit za par euro (praca) a suciastky su cenovo velmi dostupne.
Akurat sa mi nedavno pokazil ERG ventil, ktory je vychyrene kazitko EU - koli emisiam. Da sa jazdit aj bez neho a emisku pravil OK.

Po tychto skusenostiach by som ho urcite nemenil za nemecky voz. Pred kupou som si dobre preklepol co ludia hovoria o Fiatoch - hlavne Stilo. Opakuje sa jeden vzorec: ten co jazdi na nemcovi, kyda na taliana (ktoreho este nevyskusal), lebo za nemca dal tolko prachov, ze si nemoze priznat, ze by talian bol lepsi. Majitelia fiatiek su vo vseobecnosti velmi spokojni.


Objavil som toto vzacne zistenie:

Nemecke vozy su sice ovela drahsie nez taliani, ale zato vo vseobecnosti menej vizualne pritazlive (dobre, to je vec vkusu), ale ked pride porucha - tak poriadna a oprava je pekne mastna. A neda sa povedat, ze by boli menej frekventovane nez u Talianov. Skor prave naopak ! Su to poruchy motorov, prevodoviek, spojky, turbo a ine zavazne chyby, ktore automobil odstavia od prevadzky. A casto treba menit cely diel. Prave tieto sucasti byvaju u Fiatov mimoriadne spolahlive. Ked sa nieco kazi, tak su to hovadinky. Pripadne niektori majitelia Abbarthov sa stazuju, ze ich auto prepchate elektronikou je nespolahlive - prave koli tej elektronike. Takze tak. Kto chce ojazdeneho Taliana, doporucujem asi radsej voz s primeranym mnozstvom elektroniky. Najlepsie vybrat seriove vybavy - tie byvaju dobre vychytane oproti Abbarth vybavam, ktore byvaju zriedkave.

A mimochodom, otec ma Opel Insignia asi 4 rocny - t.j. nedavno skoncila zaruka. Hadajte co ! Ci mu neodide cely stredny panel ?!? Teraz je bez navigacie, bez radia, bez klimy ?! A bonus je, ze v (s)Opeli mu s tym nevedeli pomoct. Hlavne ze si zapytali 33 evry za neviem co.
Doma si sam zistil, ze asi nedostava stavu.
A z dalsich skusenosti s nemcami z mojho okolia vyberem jednu bonusovu.
Kamos si kupil A4 3 rocnu - tesne po zaruke. Po 1/2 roku mu veselo odide spojka, ktora sa nedala opravit, len vymenit. Cena cca 4500 E. Este stastie, ze mu v Audi udelili vynimku. Platil len spoluucast cca 600 E.
Dalsi znami s diesel vozmi od koncernu VW (do 7-8 rokov) mali problemy s turbami, zadretymi motormi, a pod.
Mercedes ? Tha ! Spytajte sa radsej majitelov...
----------------------
Vidim to tak, ze Nemec sa vezie na dobrej povesti a tak do kvality nemusi investovat. Talian si pokazil povest v 80 rokoch a teraz sa musi mimoriadne snazit, aby ustal obdobie, kym sa mu podari odrazit klišé.

P.S. V rodine mame aj viacere talianske technologicke vyrobky do domacnosti a vsetky fachcia bezvadne. Takze sa nenechajte oblbovat povestami a bajmi....

--== peace ==--
Naposledy upravil pepele : 28.07.15 at 22:28 Dôvod: Nove info
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať