Zavrieť

Porady

reklamácia detského kočíka

Dobrý deň,
prosím poraďte mi. Problém sa týka mojej kamarátky, ktorá má 4-mesačného syna. Pred pol rokom kúpila v obchode nový detský kočík - trojkombináciu. To znamená - hlbokú vaničku, autosedačku a športovú vaničku ku ktorej mala byť aj strieška v cene. Zaplatila 22000,- Sk. Keďže malý sa narodil v zime a ona nie je ten typ, ktorý si vždy všetko prekontroluje, športovú vaničku až do minulého týždňa mala zabalenú, takže ani nevedela že nie je úplná. Keďže boli vysoké teploty a malý už podrástol chcela ho dať do športovej verzie kočíka no a potom zistila, že mu chýba strieška. Išla do obchodu reklamovať chýbajúcu striešku a tam ju zrušili, že si to mala skontrolovať hneď ako kočik kúpila a že teraz musí už jedine doplatiť za tú striešku.
Aký je váš názor? Má právo na striešku bez platenia navyše?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    zuzulik333 Pozri príspevok
    Dobrý deň,
    prosím poraďte mi. Problém sa týka mojej kamarátky, ktorá má 4-mesačného syna. Pred pol rokom kúpila v obchode nový detský kočík - trojkombináciu. To znamená - hlbokú vaničku, autosedačku a športovú vaničku ku ktorej mala byť aj strieška v cene. Zaplatila 22000,- Sk. Keďže malý sa narodil v zime a ona nie je ten typ, ktorý si vždy všetko prekontroluje, športovú vaničku až do minulého týždňa mala zabalenú, takže ani nevedela že nie je úplná. Keďže boli vysoké teploty a malý už podrástol chcela ho dať do športovej verzie kočíka no a potom zistila, že mu chýba strieška. Išla do obchodu reklamovať chýbajúcu striešku a tam ju zrušili, že si to mala skontrolovať hneď ako kočik kúpila a že teraz musí už jedine doplatiť za tú striešku.
    Aký je váš názor? Má právo na striešku bez platenia navyše?
    Ďakujem
    Je to tvrdenie proti tvrdeniu. Ako ona dokáže, že tú striešku nedostala? Neviem, či si pomôže, ale pokiaľ jej predajňa nechce uznať reklamáciu, tak je to ťažké. Neverím, že by ju zámerne chceli okradnúť, ale mohlo sa stať, že niekto (možno nejaký iný zákazník) tú striešku pred predajom vybral a firma sa domnieva, že tá strieška tam bola. Mohlo sa aj stať, že tú striešku časom niekde tam našli, možno aj odložili, ale časom sa zapatrošila. Keby to reklamovala hneď, tak by jej ju hneď dali. Ale teraz - kto si už spomenie, čo bolo pred pol rokom?

    Ponaučenie pre budúcnosť - preveriť si úplnosť kupovaného tovaru.
    Naposledy upravil Chobot : 19.05.08 at 12:11

    reklamácia detského kočíka

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.