Zavrieť

Porady

Reklámácia dverí

Ahojte! Potrebovala by som poradiť. V auguste minulého roku nám namontovali posuvné harmonikové dvere. Majster ich montoval podľa predkresleného návrhu, namontoval ich krivo a šírka dverí je väčšia, ako by mala byť, takže odstávajú a po asi 8 ovorení a zatvorení sa pokazili. Telefonovala som niekoľko krát aby nám to prišli opraviť, dokonca som poslala 9.5.2008 písomnú reklamáciu, na ktorú mi bolo telefonicky sľúbené, že nám to prídu opraviť, ale nestalo sa tak. Od vtedy už bude dva mesiace. Ako mám postupovať ďalej? Mám nárok na vrátenie peňazí, ak tie dvere máme stále doma a nefunkčné? Na akú inštitúciu sa mám obrátiť, aby som sa domohla svojho práva, keď vidím, že opraviť nám to nemajú záujem?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    raba je offline (nepripojený) raba

    raba
    treba ešte raz tam zavolať a pohroziť že ak sa stým nič nebude diať, tak to posunieš na úrady a ak ani to nepomôže, tak sa treba obrátiť na obchodnú inšpekciu, (šojku) a uvidíš čo ti povedia

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    TatianaK1 Pozri príspevok
    Ahojte! Potrebovala by som poradiť. V auguste minulého roku nám namontovali posuvné harmonikové dvere. Majster ich montoval podľa predkresleného návrhu, namontoval ich krivo a šírka dverí je väčšia, ako by mala byť, takže odstávajú a po asi 8 ovorení a zatvorení sa pokazili. Telefonovala som niekoľko krát aby nám to prišli opraviť, dokonca som poslala 9.5.2008 písomnú reklamáciu, na ktorú mi bolo telefonicky sľúbené, že nám to prídu opraviť, ale nestalo sa tak. Od vtedy už bude dva mesiace. Ako mám postupovať ďalej? Mám nárok na vrátenie peňazí, ak tie dvere máme stále doma a nefunkčné? Na akú inštitúciu sa mám obrátiť, aby som sa domohla svojho práva, keď vidím, že opraviť nám to nemajú záujem?
    Dôležité je vedieť, či bola chybná montáž alebo samotné dvere. Ten, čo ti ich montoval ti ich aj predával? Alebo ty si si kúpila dvere inde a niekto ti ich namontoval? Podľa toho musíš smerovať reklamáciu - či na tovar alebo službu.

    TatianaK1 je offline (nepripojený) TatianaK1

    veselá mamina čo má rada svoju prácu ...viac TatianaK1
    Tak, podľa rady od raba som uvedenej firme zaslala doporučene list, že keď s tým nič neurobí, tak to pošlem a šojku a na súd. Neprišlo k žiadnej odozve. Keď som skúšala volať, nezdvíhali mi telefón. List určite dostali, lebo sa mi nevrátil. Asi mi nezostáva nič iné, ako napísať na ŠOI.

    VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

    VladoaKatka
    TatianaK1 Pozri príspevok
    Tak, podľa rady od raba som uvedenej firme zaslala doporučene list, že keď s tým nič neurobí, tak to pošlem a šojku a na súd. Neprišlo k žiadnej odozve. Keď som skúšala volať, nezdvíhali mi telefón. List určite dostali, lebo sa mi nevrátil. Asi mi nezostáva nič iné, ako napísať na ŠOI.
    Kedy si im písala? a doporučene?
    Treba napísať znova - doporučeným listom najlepšie s návratkou do vlastných rúk. Kľudne popísať, čo si napásala tu -
    Priložiť ako prílohy:
    - objednávku dverí
    - montážny list,
    - 1.reklamácia,
    - 2.list, - atď.

    požiadať o vyriešenie reklamácie v zmysle zákona č.250/2007 Z.z. - teda v stanovenej lehote.
    Na záver môžeš napísať, že v prípade, ak s Tvojou reklamáciou sa nebudú zaoberať, pošleš fotokopie komplet všetkých dokladov na SOI a zároveň sa budeš domáhať svojich práv v občiansko-právnom konaní.

    Ešte by som Ti dala do pozornosti tieto stránky:

    http://portal.gov.sk/Portal/sk/Defau...ID=39&aid=1652
    http://www.euroinfo.gov.sk/index/go.php?id=1191
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=5

    TatianaK1 je offline (nepripojený) TatianaK1

    veselá mamina čo má rada svoju prácu ...viac TatianaK1
    Na reklamáciu sa ozvali, že mi prídu dvere opraviť, ale nikto neprišiel. Preto som čakala, či ešte zavolajú,ale nikto sa neozval. Tak som po dvoch mesiacoch napísal list, kde som uviedla, že vzhľadom k tomu, že reklamáciu nevybavili do zákonom stanovenej lehoty, mám nárok odstúpisť od zmluvy a žiadať peniaze späť. Tento list som zaslala pred týždňom doporučene a určite ho dostali, lebo by sa mi vrátil späť. Ešte chvílu počkám, a ak sa neozvú pošlem to šojku.

    josiph68 je offline (nepripojený) josiph68

    josiph68
    ťahaj sa s nim,ak na to máš nervy,ostane ti len kupiť nové,alebo ich dať opraviť niekomu inému,škoda,že si ďaleko.

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    TatianaK1 Pozri príspevok
    Na reklamáciu sa ozvali, že mi prídu dvere opraviť, ale nikto neprišiel. Preto som čakala, či ešte zavolajú,ale nikto sa neozval. Tak som po dvoch mesiacoch napísal list, kde som uviedla, že vzhľadom k tomu, že reklamáciu nevybavili do zákonom stanovenej lehoty, mám nárok odstúpisť od zmluvy a žiadať peniaze späť. Tento list som zaslala pred týždňom doporučene a určite ho dostali, lebo by sa mi vrátil späť. Ešte chvílu počkám, a ak sa neozvú pošlem to šojku.
    Pozor úložná doba doporučenej zásielky na pošte je 18 dni. Takže ešte nie je isté, že to prevzali.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.