Ahojte poraďáci,
doteraz som si myslela, že to viem, teraz mám pocit, že som riadne dutá.
Ide o to, že sme kúpili do viacerých kancelácií koberce. Sú lepené!!!
Teraz nastáva otázka, či sú koberce techn. zhodnotením budovy, alebo sú ako samostatná jednostka, alebo ich rozpočítam podľa m2 a podľa ceny dám do nákladov? Čítala som na porade všeličo a preto už neviem čo je správne. A ešte jedna vec, čo sa počíta za "koberec"? Lebo na faktúre je samozrejme aj práca a tak.
Pre ilustráciu koberec 45,15 bm x 1.087,-Sk = 49.078,- Sk Potom je koberec za 2200,- a teraz prichádzajú m2 za lepenie, strhávanie, montáž,demontáž, doprava, očistenie a tak. Práca je tiež rozpísaná. Celkom faktúra je cca 74000,- bez DPH. Vie mi niekto poradiť ako to urobiť?
Pozn. Ak by náhodou boli koberce techn. zhodnotením budovy, čo v prípade, že ich o 5-6 rokov opäť vymeníme?
Ďakujem pekne
Jana