Zavrieť

Porady

vzajomna dohoda o preruseni zmluvy

neviem ci to tu je spravne ale inam som nevedel kde davat.

vedel by mi neikto povedat ako ma vypadat vzajomna dohoda o preruseni zmluvy Internetu?

niesom spokojny s poskytovatelom Internetu kde je stale problem s Internetom a som viazany, riesi sa aj reklamacia ale...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    je jedno ci si viazany, alebo nie, ak mas problemy, ze ti nejde, alebo je pomalsi a pod....... tak chod do providera, povedz jaka je vec a ze koncis.
    BTW kde je chyba ? bol u teba technik, hladat chybu ? su napojeny od toho providera aj nejaky susedia, znamy... a tiez maju rovnake problemy ?

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    skorec1 Pozri príspevok
    neviem ci to tu je spravne ale inam som nevedel kde davat.

    vedel by mi neikto povedat ako ma vypadat vzajomna dohoda o preruseni zmluvy Internetu?

    niesom spokojny s poskytovatelom Internetu kde je stale problem s Internetom a som viazany, riesi sa aj reklamacia ale...
    Škorec, neviem ale či tvoj poskytovateľ netu bude súhlasiť s týmto tvojím návrhom- lebo pokial si viazaný a v zmluve nemáš garantovanú min. rýchlosť netu, tak oni s tým nemusia súhlasiť, proste budeš musiet platiť ďalej, ale hádam budu mať dobrú volu- pokial by nemali, tak ti možu s tým narobiť veľmi velmi vela problémov- ja už viazanosť na net nechcem nikdy, aj preto som odišiel z T- mobilu do Isperu. Ahoj

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Fero11 Pozri príspevok
    je jedno ci si viazany, alebo nie, ak mas problemy, ze ti nejde, alebo je pomalsi a pod....... tak chod do providera, povedz jaka je vec a ze koncis.
    BTW kde je chyba ? bol u teba technik, hladat chybu ? su napojeny od toho providera aj nejaky susedia, znamy... a tiez maju rovnake problemy ?
    Ferko, nemáš pravdu- pokial je viazaný, tak nemože prísť jednoducho k providerovi a povedat, že KONČÍM, velmi sa mýliš- jedine pod podmienkou zaplatenia zmluvnej pokuty.
    NIKDY VIAC VIAZANOSŤ...

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    No nepoznam jeho zmluvu a zakony su niekedy uplne hore nohamy, ale urcite by nebral takuto zmluvu, keby tam bolo napisane v takomto zmysle
    Ked Vam internet nepojde a chyba bude na nasej strane, tak bohuzial aj tak musite platit, lebo Ste sa zaviazali. Zdravy sedliacky rozum hovori nieco ine a myslim si, ze 10 z 10 by zmluvu ukoncilo, pretoze poskytovatel prestal sluzbu poskytovat
    (samozrejme pokial je porucha skutocne na strane poskytovatela)

    Stevo5 je offline (nepripojený) Stevo5

    Stevo5
    Fero11 Pozri príspevok
    No nepoznam jeho zmluvu a zakony su niekedy uplne hore nohamy, ale urcite by nebral takuto zmluvu, keby tam bolo napisane v takomto zmysle
    Ked Vam internet nepojde a chyba bude na nasej strane, tak bohuzial aj tak musite platit, lebo Ste sa zaviazali. Zdravy sedliacky rozum hovori nieco ine a myslim si, ze 10 z 10 by zmluvu ukoncilo, pretoze poskytovatel prestal sluzbu poskytovat
    (samozrejme pokial je porucha skutocne na strane poskytovatela)
    Feri je to bohužiaľ tak, v zmluve je na 100% garantovaná MAXIMÁLNA rýchlosť pripojenia, takže ak k nim prídeš s tým, že ti to ide pomaly (ale ide) tak to nie je dôvod na zrušenie zmluvy. Nie že by sa mi to páčilo, ale je to tak. môžeš maximálne požiadať o nápravu, preskúšanie a prípadne ak bude mať príslušná spoločnosť dobrú náladu tak jednorazovú zľavu z mesačného paušálu. To by ale musel ich technik diagnostikovať u zákazníka veľké spomalenie, a aj tak neviem, neviem ...

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    no jo, lenze pytajuci este nenapisal, ci mu net nejde vobec, alebo ci ma caste a dlhe vypadky, alebo nieje spokojny s rychlostou (je potrbne to konkretizovat). Ak mu ide pomaly a v zmluve ma napr. uveden rychlost 3048 kbit/s a agregacia 1:10 tak pod 300 kbit/s by mu to nemalo ist
    Musi to fakt konretizovat

    vzajomna dohoda o preruseni zmluvy

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.