Zlata To nie je správne riešenie. keď vystavíte doklad ERPž - to je hotovostný príjem do pokladne. Takže ak tovar posielate na dobierku, peniaze vam prídu na účet. To by ste učtovala o príjme 2x, a to je nesprávne.
Ja si to tiež myslim, ale ako píšem ´dalej v pr. 21 ( asi sme sa minuli v písaní ) , je to nápad majiteľa a argumentuje s tým, že tak robia niektoré firmy, že mu príde v balíku doklad z ERP. Podĺa neho je to podobné ako platba kartou. No neviem, podľa mňa nemôžem zadať v ERP platbu kartou aj pri dobierke.
Musela by som to sledovať ako pohľádávku , kým to nepríde na účet a to sa mi nezdá- je to prácnejšie - to mi až tak "nemôže" vadiť - ale či sa to tak môže...
Ide mu asi o to aby sme to nemuseli presúvať medzi skladmi - totiž ked to predá cez ERP hned nám to odpíše zo skladu( sklad 1 -pred. ).
AK nie musí to presunúť z predajne ( sklad 1) do skladu druhého, kde robím faktúry a výdaje ja.
Dúfam, že som to moc nedomotala...(som sa nejako rozpísala )
vďaka
emily2