Zavrieť

Porady

zamestnanie koli uveru konatel/mlada s.r.o.

Zdravim Vas,

Som v sucasnosti student, potrebujem dostat bezucelovy uver bez zabezpecenia- nakolko ziadnu nehnutelnost nevlastnim. Mam zalozenu jednoosobovu s.r.o. a som v nej aj jedinym konatelom.

Problem je, ze potrebujem co najskor zohnat nejake peniaze do firmy na dalsie investicie. Ma to ale niekolko hacikov: od rodiny sa neda, banky mi nedaju uver ako osobe, lebo nemam pravidelny prijem a firme uver nedaju, lebo este nefunguje 2 roky - funguje rok a pol.

Rozmyslal som, ze sa zamestnam vo vlastnej s.r.o. a dam si mzdu cca 20.000,-sk a po 3 mesiacoch zoberiem pozicku a znizim si mzdu, aby neboli velke odovody.

Ako je to s trvalym pracovnym pomerom na neurcito? je mozne ho "ziskat" iba po 3 mesiacoch? Je to podmienka banky: trval. pracovny pomer na dobu neurcitu.

PS: nebude si banka overovat s.r.o., ked ja ako buduci zamestnanec budem pracovat v spolocnosti, kt. nema viac ako 2 roky? niekde som cital, ze by mohol byt problem dostat pozicku a zamestanec firmy s kratkou historiou. Nemate nejake skusenosti?



Dakujem za kazdu radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vedec je offline (nepripojený) vedec

    vedec
    no dalo by sa to akurat od nebankovych subjektov lebo banka si poriadne rozmysli komu da pozicku a 3 mesiace su malo podla mna a kolko ti treba na pozicanie?