Zavrieť

Porady

náklady v prenájme

Milí Poraďáci

Veľmi pekne by som Vás poprosila o pomoc
Naša firma je v prenájme a chcela by som sa Vás opýtať či si môžme uplatniť náklady, ktoré nám vznikli pri úpravach budovy.
Kedže všetky úpravy si robíme sami máme len bločky od :
(farby, tmel, žiarovky, lepidlo, dosky, dvere atď.../

Môžme si to dať do nákladov /máme nárok aj na odpočet DPH/?
keď áno možte mi poradiť na aký účet by to malo ísť?
Veľmi pekne Vám ďakujem za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    koňo je offline (nepripojený) koňo

    koňo
    Prečítaj si nájomnú zmluvu. Tam by to malo byť dohodnuté, kto robí bežné opravy, príp. vecný aleboi finančný rozsah. Ak by išlo o technické zhodnotenie, musíš mať súhlas prenajímateľa. Všetko by malo byť v nájomnej zmluve.
    Ak potom konáte v súlade so zmluvou, máš nárok aj na daňové uznanie nákladov, resp. odpis a tiež na odpočítanie DPH.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.