Zavrieť

Porady

Reklamácia

Pokazil sa mi spotrebič v záruke, mám k nemu záručný list, ale účtenku som "úspešne odložila" na neznáme miesto. Uznajú mi aj v takomto prípade reklamáciu alebo mám na to radšej zabudnúť?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tetrisss je offline (nepripojený) tetrisss

    No, niekedy ani ja neviem... ...viac tetrisss
    No to je uz len na predajcovi, ci to uzna, pokial je seriozny a mas zarucny list potvrdeny, tak by mal, ale nemusi, kazdopadne skus.

    Chobot je teraz online Chobot

    Chobot
    janka331 Pozri príspevok
    Pokazil sa mi spotrebič v záruke, mám k nemu záručný list, ale účtenku som "úspešne odložila" na neznáme miesto. Uznajú mi aj v takomto prípade reklamáciu alebo mám na to radšej zabudnúť?
    Dokladom o nákupe je jednoznačne účtenka, nie potvrdený záručný list. Ale môžeš to skúsiť reklamovať aj len s tým záručným listom. Ja som napr. mobil reklamoval v záručnej dobe v autorizovanom servise a stačil im ten záručný list, nepýtali doklad o tom, že som ten mobil kúpil (bolo to k paušálu za 1 SK). Ale záleží od predajcu, môže vyžadovať doklad o zaplatení.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.