Zavrieť

Porady

Komu reklamovať tovar poslaný cez e-hop a vrátený v zákonnej lehote 14 dní?

Dobry vecer,

mam problém. Zákazníčka si objednala tovar v hodnote 380€ (drevené krbové obloženie). Tovar bol poslaný spoločnosťou GLS. Po prevzatí ma kontaktovala, že s tovarom nie je spokojná a že je navyše aj poškodený a že ho chce vrátiť.... Pýtala som sa ako je poškodený, poslala fotky v nie veľmi dobrej kvalite, tak som sa pýtala, či na danej fotke čo vidím je rozštiepené to drevo... už viac nereagovala. 5 dni po doručení tovar odoslala späť k nám. Tovar je poškodený - na fotkách som teda videla správne.
Ako postupovať? GLS nechce reklamáciu prijať lebo je to viac ako 3 dni. Ale aj tak - viem ja, či jej to nespadlo?
Ako by ste postupovali...

Jediná možnosť je vrátiť peniaze a mať ako stratu ?

Dakujem
arizona Mas uvedene v obchodnych podmienkach,ze zakaznik je povinny tovar skontrolovat pri prevzati,alebo co najskor? Oznamila ti to poskodenie hned?
Dagmar12345 ano mam, a oznamila v ten den...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    maen je offline (nepripojený) maen

    profesionál v oblasti elektronických zabezpečovacích systémov a registračných pokladníc ...viac maen
    Podla mojich vedomosti mala zakaznicka spisat zapisnicu spolocne s GLS kurierom o zavadach s dodanym tovarom, nakolko to neurobila a kurier ma podpisane prevzatie GLS nemusi uznat reklamaciu a ani vy. Ale zase podla zakona moze vratit zakupeny tovar cez e-shop do 14 dni ale len v povodnom stave a obale. V pripade ze Vam zavisi na dobrom mene vasho eshopu by som odporucal vratit peniaze a tiez sa jej ospravedlnit, lebo za tych 380 eur vam vedia rychlo urobyt zlu reklamu.

    Komu reklamovať tovar poslaný cez e-hop a vrátený v zákonnej lehote 14 dní?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.