Ahojte,
prečítala som si hádam skoro všetky články k platbám platobnou kartou. Je tam viac názorov, a preto by som sa chcela opýtať, či niekto nemá stanovisko z daňového úradu k účtovaniu týchto platieb.
Nezdá sa mi, aby som účtovala cez pokladňu, keď reálne peniaze nemám v ruke. Podľa knihy od Spitzovej je správne účtovanie asi takto: nákup (doklad z reg. pokladne) - priebežné položky, VOZD - rézia,,, Výpis z účtu - Bankový účet - výdavok, prieb. položky - príjem. Ale tento spôsob sa nedá aplikovať v mojom softe (Pohoda) a predpokladám, že ani v iných.
Preto som rozmýšľala nad takýmto spôsobom. Nákup (doklad z reg.pokl.) by som zaúčtovala cez ID ako VOZD - réžia, a pri výpise potom Bankový účet výdavok a VNZD ostatné. Myslíte, že je to úplne zle? Vie sa niekto vyjadriť? Rada by som bola, keby som videla nejaké stanovisko z DU.
Ďakujem