Zavrieť

Porady

TPP + SCZO + praca na dohodu

Dobry den.
Mam nasledujuci problem:
od 1.1.2006 pracujem ako zamestanec firmy XYZ1 kde mam plat cca 25 000 hrubeho.
od 1.1.2006 pracujem na pre firmu XYZ2 na dohodu kde mam plat cca 40 tisic.
od 1.4 mam tak isto zivnost, zatial na zivnost som nemal ziaden prijem(+ som nic neplatil, ani ZP ani SP) . ale od 1.10 mam na zivnost zmluvu s dalsou firmou na prijem cca 60000 sk.

viete mi povedat ci mam platit nejake ZP alebo SP + ako mam vyratat kolko to ma byt - mam v tom troska bordel. Neviem ci mam platit minimum, ci vobec musim nieco platit a pod, mne ekonomka povedala, ze ak mi vznikla zivnost tohto roku som oslobodeny od platenia ZP+SP ale nejako sa mi to nezda. Vite mi to polopatisticky vysvetlit ???

+ este jeden dotaz-neviem ci ma na to vpylv) - manzelka nepracuje je na rodickovskom prispevku a doma mame 1 dieta.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Jana Motyčková je offline (nepripojený) Jana Motyčková

    Jana Motyčková
    darkangel
    Dobry den.
    Mam nasledujuci problem:
    od 1.1.2006 pracujem ako zamestanec firmy XYZ1 kde mam plat cca 25 000 hrubeho.
    od 1.1.2006 pracujem na pre firmu XYZ2 na dohodu kde mam plat cca 40 tisic.