Zavrieť

Porady

Zaciatocnik v jednoduchej účtovnictve

Dobrý den!

Prosíííím o pomoc..Chystám sa otvoriť novinovy stánok,ale v jednoduchom účtovníctve som velmi začiatočník,bola by lepšia,aby som hľadala účtovníčku,alebo možno to naučiť?Veľmi pekne dakujem za odpoved!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

    Timka1
    keď budeš pravidelne sledovať poradu, tak sa naučíš všetko, ale musíš aj chcieť ...... JÚ je ľahké, takže veľa sťastia .....

    IVEB je offline (nepripojený) IVEB

    IVEB
    Ani by som nepovedala , že JÚ je ľahké. Samozrejme nedá sa to porovnať s PÚ , čo sa obtiažnosti týka.

    astensova je offline (nepripojený) astensova

    astensova
    Ak si myslíš, že si rýchlo učenlivá tak nie je problém. No najviac zaťažuje podnikateľov študovanie zákonov potom novelizávií, ktoré su zas novelizované a to pre niektorých je už nad ľudské sili. Pretože by sa museli menej venovať svojej činnosti. Mám také prípady. Taktiež vybehávanie po úradoch zaberie dosť času. No všetko sa dá zvládnuť. Nie že by som ťa odhovárala ale zváž si to sama. Lebo ak je chyba, neznalosť zákona neospravedlňuje. Veľa šťastia.

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Timka1 Pozri príspevok