Ja mám taký problém, sme obchodná firma......... Zdedila som účtovníctvo a je strašný nesúlad medzi tým, čo je na sklade evidované a čo tam je skutočne. Ťahá sa to už z minulých období. Chcela by som to definitívne vyriešiť a do nového roku ísť už s čistým štítom. Veľa položiek na sklade figuruje, aj keď tam fyzicky dávno už nie sú a naopak veľa položiek fyzicky mám, ale zase nie sú v oficiálnej evidencii. Keď to zoberiem tak celkovo, tak viac položiek mi určite bude fyzicky chýbať. Vie mi niekto poradiť, ako by sa to dalo riešiť?
Miulý rok sme mali potopu (chyba vodovodnej batérie) a dosť tovaru sa poškodilo, niečo sa už predalo za zlomok ceny a niečo ešte máme, dalo by sa to nejako zaúčtovať ako škody jednou sumou? Nebolo to poistené, teda sa to ani neskúmalo a nebolo to nijako zosobnené. V prípade poškodenia tovaru, keď sa stáva nepredajným treba to doložiť nejakou fotodokumentáciou, teda nejako preukázať?
Budem vďačná za akúkoľvek radu a pomoc.