Zavrieť

Porady

Aký doklad pýtať od zákazníka, idem mu vrátiť peniaze, keďze mi vrátil tovar do 7 dní

Mám ho požiadať, aby napísal e-mail v dolepopisujúcom znení, nakoľko chcem mať od neho potvrdenie, ak by mi dal iné číslo účtu a potom bude opätovne pýtať peniaze:

Dobrý deň, pripájam číslo účtu pre vrátenie peňazí: 1234567890/1234


meno

adresa
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času

mattto je offline (nepripojený) mattto

mattto
ako ti zaplatil? dobierkou? - pošli mu peniaze na adresu. Ak prevodom na účet, zašli peniaze na účet, z ktorého si prijal platbu

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou jacekova
Mozes si vypytat nejaky taky mail,ale ved sa to da vratit na ten ucet, z ktoreho zakaznik zaplatil.

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

camozzi
Ja pozadujem uvedenie cisla uctu a kopiu dokladu o kupe. Peniaze iba prevodom, ziadne posielanie na adresu. Jednak je to drahsie a jednak v pripade kontroly alebo spekulacie dolozis vypis z uctu, ktory dokladuje vratenie penazi. A to je argument, s ktorym neurobi nic zakaznik, SOI a ani DU. Fakturu potom vydobropisujes.

matej37 je offline (nepripojený) matej37

matej37
Zákazník zaplatil dobierkou.


Inak vraciate na účet spotrebiteľovi celú cenu faktúry vrátane ceny dobierky a ceny za dopravu? Alebo len cenu za tovar (tovary)?

matej37 je offline (nepripojený) matej37

matej37
Teraz prvýkrát ako som začal podnikať mi vrátil zákazník tovar, môžem urobiť tak, že zákazníkovi pošlem vzor odstúpenia od zmluvy cez e-mail. Nech si ho vytlačí, podpíše a pošle doporučene na moju adresu firmy. Môžem ho takto donútiť, nech toto všetko urobí a keď to neurobí, tak mu nevrátim peniaze? A poviem mu že si môže prísť po tovar naspäť do mojej firmy, lebo ho už popredu doniesol.

Dam priklad faktury: cena notebooku je 500 EUR, kurier - 5 EUR, dobierka - 2 EUR, Mám mu vrátiť 507 EUR alebo len 500 EUR? Výrobok nebol vadný, keď mi ho zákazník vrátil.

mattto je offline (nepripojený) mattto

mattto
matej37 Pozri príspevok
Teraz prvýkrát ako som začal podnikať mi vrátil zákazník tovar, môžem urobiť tak, že zákazníkovi pošlem vzor odstúpenia od zmluvy cez e-mail. Nech si ho vytlačí, podpíše a pošle doporučene na moju adresu firmy. Môžem ho takto donútiť, nech toto všetko urobí a keď to neurobí, tak mu nevrátim peniaze? A poviem mu že si môže prísť po tovar naspäť do mojej firmy, lebo ho už popredu doniesol.

Dam priklad faktury: cena notebooku je 500 EUR, kurier - 5 EUR, dobierka - 2 EUR, Mám mu vrátiť 507 EUR alebo len 500 EUR? Výrobok nebol vadný, keď mi ho zákazník vrátil.
nemôžeš nútiť, aby odstúpil od zmluvy písomne a už vôbec nie pod hrozbou nevrátenia peňazí vracanie nákladov na dopravu sa tu už veľa krát rozoberalo

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Dáša_
matej37 Pozri príspevok
Teraz prvýkrát ako som začal podnikať mi vrátil zákazník tovar, môžem urobiť tak, že zákazníkovi pošlem vzor odstúpenia od zmluvy cez e-mail. Nech si ho vytlačí, podpíše a pošle doporučene na moju adresu firmy. Môžem ho takto donútiť, nech toto všetko urobí a keď to neurobí, tak mu nevrátim peniaze? A poviem mu že si môže prísť po tovar naspäť do mojej firmy, lebo ho už popredu doniesol.

Dam priklad faktury: cena notebooku je 500 EUR, kurier - 5 EUR, dobierka - 2 EUR, Mám mu vrátiť 507 EUR alebo len 500 EUR? Výrobok nebol vadný, keď mi ho zákazník vrátil.
Musíš vrátiť aj dopravu, teda 507 - všetko, čo ti zaplatil.

Ty si na to v účtovníctve vystav dobropis. A najlepšie, keď vrátiš cez poštu - na adresu.

jaroll je offline (nepripojený) jaroll

jaroll
Dáša_ Pozri príspevok
Musíš vrátiť aj dopravu, teda 507 - všetko, čo ti zaplatil.

Ty si na to v účtovníctve vystav dobropis. A najlepšie, keď vrátiš cez poštu - na adresu.
Dáša,,, si si istá, že musí vrátiť aj za dopravu ??? máš to niečím podložené ???

blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

blavaciko
musis mu vratit za dopravu od teba k zakaznikovi vzdy.

V pripade, ak bol vyrobok vadny, musis mu vratit aj za dopravu od zakaznika k tebe.

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.