Zavrieť

Porady

SZČO a účtovanie stravného a vreckového v zahraničí

DR21 DR21

DR21 je offline (nepripojený) DR21

Dobrý deň,
chcela by som poradiť, či si môže SZČO, ktorá vykonáva prácu v Holandsku účtovať počas práce zahraničné stravné + vreckové za rok 2011 do daňových výdavkov v jednoduchom účtovníctve.
ďakujem
Usporiadat
martina2310 martina2310

martina2310 je offline (nepripojený) martina2310

Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve, ktorý sa má toho veľa, veľa čo učiť. ...viac
Dobrý deň chcela by som sa opýtať trocha mimo témy stravné v czk chcem prepočítať na eura. Má sa prepočítavať .kurzom prvého dňa v mesiaci v ktorom začala pracovná cestá. Tak napríklad Prac. cesta začala 17.1. Kurz z 1.1 v NBS nije, ktorý kurz mam teraz použiť? Nasledujúci kurz v tomto mesiaci alebo kurz z 31.12.2010?
0 0
evho evho

evho je offline (nepripojený) evho

už len invalidná dôchodkyňa
Výpočet: cesta tam 30.6.2011 SR 15,00 h - 23,00 h 3,80 EUR
30.6.2011 D 23,00 h (25% denné stravné) 11,25 EUR
cesta späť 01.7.2011 D - 31.7.2011 (31 dni x 45 EUR) 1395,00 EUR
31.7.2011 SR 21,00 h - 1.8.2011 6,00 h 3,80 EUR
Nárok stravného spolu: 1413,85 EUR
0 0
Silkov Silkov

Silkov je offline (nepripojený) Silkov

Stiahni si demo verziu Kros - Alfa a urob si cestovné náhrady cez program. Pekne Ti to prepočíta.
0 0
Janza Janza

Janza je offline (nepripojený) Janza

je to tak, že strávil tam napr. tých 31 dní x 45 eur - 1395 eur si dá do nákladov v peň. denníku, čo treba k tomu priložiť? Cestovný príkaz a aj nejaký interný doklad?
0 0
Miroslav Miroslav

Miroslav je offline (nepripojený) Miroslav

Prípadne skús použiť aj AUTOPLAN Cestovné príkazy, www.autoplan.sk tiež ti to vypočíta podľa platného zákona.
0 0
mondes mondes

mondes je offline (nepripojený) mondes