Zavrieť

Porady

Možem zapisat prenajate auto do koncesie na prevádzkovanie taxislužby?

Dobry den prajem.Pracujem ako taxikar.Ale ked vidim ako sa narobime a dostaneme almužnu na vyplatu tak mi je do plaču.Bohuzial vedenie nema zaujem to riešit.Chcel by som teda jazdit sam na seba a časom to rozbehnut.Samozrejme ak to pojde ako ma.Kedže nemam dostatok financii na auto,chcel by som si ho zobrat do prenajmu(nasiel som x inzeratou kde prenajmu auto na taxi sluzbu ale nemam to ešte overene)takže moja otazka znie ci je mozne si prenajate auto s inymy SPZ ako je moj trvaly pobyt zapisat do konecsie.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    56/2012 Z. z.Zákon o cestnej doprave

    § 27

    (3) Udeliť koncesiu možno žiadateľovi, ktorý

    a) má najmenej jedno vlastné alebo prenajaté vozidlo, ktoré spĺňa požiadavky na vozidlo taxislužby podľa § 30,

    b) má vlastné, prenajaté alebo inak zabezpečené stanovište taxislužby a miesto na garážovanie alebo odstavenie vozidla taxislužby mimo času poskytovania dopravných služieb,

    c) je bezúhonný podľa § 6 ods. 3 a 4,

    d) má osvedčenie o odbornej spôsobilosti a

    e) preukáže finančnú spoľahlivosť podľa § 6 ods. 5.
    V príspevkoch vykám, v komentároch tykám... Snáď je to rozumný kompromis. ...viac právnik-probono