Zavrieť

Porady

Problem s neserioznym servisom PC

Mal by som otázku. V zatiaľ nemenovanom servise počítačov v bratislavskej Rači mi zničili notebook, odmietajú si priznať chybu, naopak, v emailoch ma majiteľ obviňuje z pokusu obohatiť sa na ich účet, z pofidérnej zárobkovej činnosti a podobne. Mám dostatok dôkazov - nahrávky pri osobnách návštevách ako si protirečí a nehanebne klame (pretože pri prvej vo mne vzbudili podozrenie, tak som si ich začal robiť) i emailové. Tieto nahrávky bohužiaľ asi súd neakceptuje, ale pre výstrahu ostatným potenciálnym zákazníkom by mohli pomôcť (ja som už svoj extrémne drahý notebook oželel). Ak sa ostatné račianske servisy PC cítia dotknuté, tak sa im ospravedlňujem, ale aspoň sa budú snažiť poukázať na čiernu ovcu medzi nimi, neviem zatiaľ totiž, či spomínaný servis môžem menovať - zatiaľ len spomeniem, že sa začína na "M". A to je to, v čom by som potreboval poradiť. Nepotrebujem servisu neobjektívne uškodiť, ale rád by som všetkými možnými legálnymi spôsobmi - založenie webovej stránky s uverejnením všetkého, čo s týmto servisom súvisí, blog, príspevky na web, emaily zasielanie každému, kto si požiada o nahrávky, ich výpis, emailovú komunikáciu,... poukázal na neserióznosť tohoto servisu (v krajnom prípade uvažujem i osloviť nejakú televíziu o reportáž). Potreboval by som vedieť, čo môžem, čo nesmiem, som naozaj ich prístupom rozhorčený, dal som si heslo mojej ceste - "Malý krok pre mňa, veľký pre Slovensko v boji proti neprofesionalite, neserióznosti a nekvalite". V tomto boji mienim pokračovať a dúfam, že získam podporu každého s podobným, podotýkam - čestným, nie pomstychtivým, zmýšľaním...

malykrokpremna@gmail.com
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft

    Vieš - toto, čo píšeš - to sú len všeobecné reči z tvojho pohľadu. Nič konkrétne.
    Takže - ako by to niekto povedal - tvrdenie proti tvrdeniu.
    Pokiaľ aspoň zhruba nepopíšeš, aká chyba a čo "servis" urobil, resp. "neurobil" - tak je to len výkrik "nespokojného", ktorý ani nevie, prečo kričí......

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Na nete najdes vela stranok,kde su recenzie na rozne sluzby,ci firmy. Mozes tiez prispeiet svojou skusenostou.
    Ale treba,aby si problem konkretne popisal,ako ti servis uskodil. Bez konkretneho opisu to bude vyzerat ako bezdovodne,neseriozne ohovaranie .

    felix1 je offline (nepripojený) felix1

    ja felix1
    Skus popisat ako ti PC servis znicil. Mozno ti to odbornici vyhovoria. Obcas sa stane ze sa problem po X tom zapnuti este zhorsi. Tym sa ale nechcem zastavat ,,vsetkoopravcov,, ktori sa ohanaju zivnostenskym listom. Ten ziadnu profesionalitu nezarucuje.
    kopretinka 01.06.15 11:32 odstránil(a) z Porady

    Problem s neserioznym servisom PC

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.