Zavrieť

Porady

Klient ukončil podnikanie- ako správne vystaviť faktúru v alfe plus?

Ahojte poraďáci. Prosím Vás o radu. Klient, plátca DPH k 31.12.2016 ukončil podnikanie. Dohodli sme sa, že mu budem faktúrovať každé 2 mesiace. Dnes som mu urobila DPH za december a potrebujem mu vyfaktúrovať november a december. A s tým si akosi neviem rady. Ak faktúru vystavím s dnešným dátumom a dátum dodania dám 31.12.2016, tak takúto fa mu do r. 2016 nemôžem zaúčtovať, pretože ide o rozdielne roky. Ako mám vlastne vystaviť faktúru za november a december 2016? Ešte do r. 2016? Volala som do Krosu, tak mám mu urobiť prechod do r. 2017. Ale je správne robiť prechod do r. 2017, ak v r. 2017 už nepodniká? Ďakujem veľmi pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Klient ukončil podnikanie- ako správne vystaviť faktúru v alfe plus?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.