Zavrieť

Porady

záruka

Dobrý deň,
vedel by mi niekto poradiť ako je to so zárukou? Predávame nábytok veľkoobchodníkom ale i priamo ako maloobchod. Ak si ale zákazník kúpi výrobok od veľkoobchodníka a zistí vadu, ako plynie záručná doba.
Príklad: v roku 2000 sme veľkoobchodu predali skrine. V decembri 2004 si ich kúpil zákazník. Vadu /v dôsledku zlého dlhodobého skladovania vo veľkoobchode/ zistil po cca 2 týždňoch. Zákazník sa dožaduje nápravy v záručnej dobe priamo u nás ako u výrobcu. Je tento postup správny? Nemala by mu záruka plynúť u predajcu?
Ďakujem za radu a prajem príjemný zvyšok dňa.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    sway je offline (nepripojený) sway

    som človek ktorého poteší keď niekomu dobre poradí, a nik mu nemá za zlé, keď sa pýta na "samozrejmosti" a hlavne som žena - žienka ...viac sway
    S § Ti neporadím, ale mám jedenu firmu čo má veľkoobchod, posúva výrobky do maloobchodu, ak je nejaká reklamácia - uplatňuje si ju zákazník u predajcu - v maloobchode a ten to potom reklamuje u nás, na základe zmluvy - lebo u nás plynie záruka tomu kto kúpil od nás čiže maloobchodu - máme na to servis a tak. Ale môj názor je že reklamáciu si musí uplatniť kupca určiteurčite u predajcu.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.