Zavrieť

Porady

Vyplnenie daňového priznania z dohod

Dobrý deň...chcem Vás poprosiť o kontrolu,či mám správne vyplnené daňové priznanie, lebo som študentka a do tohto sa moc nevyznám...

Mám potvrdenie od 3 zamestnávateľov:
1.
úhrn zúčtovaných a vyplatených príjmov zo závislej činnosti(§5 ods. 1 písm.a) až g) zákona) v peň. i nepeň. forme, z kt. sa daň vyberá zrážkou podla § 43 - 1530 SK

Úhrná suma dane, ktorá bola vyberaná zrážkou - 290 SK
2.
úhrn zúčtovaných a vyplatených príjmov zo závislej činnosti(§5 zákona) v peň. i nepeň. forme, vrátene dopl. za min. roky,okrem príjmov, kt. nie su predm. dane, príjmov od dane oslobod. a príjmov, z kt. sa daň vyberá zrážkou podľa §43 - 25105 SK

Úhrná zrazených preddavkov na daň - 1597 SK
3.
úhrn zúčtovaných a vyplatených príjmov zo závislej činnosti(§5 zákona) v peň. i nepeň. forme, vrátene dopl. za min. roky,okrem príjmov, kt. nie su predm. dane, príjmov od dane oslobod. a príjmov, z kt. sa daň vyberá zrážkou podľa §43 - 9375 SK

Úhrná zrazených preddavkov na daň - 451 SK

čiže vypĺňam daňové priznanie typu A...
do riadka 32 : 36 010 SK
34: 36 010 SK
36: 36 010 SK
37: 90 816 SK
43: 90 816 SK
44,45,48, 54,55,56,57,58,59,60 : 0SK
62: 2048 SK
63: 290 SK
64: 0
65: 2338 SK

a do ostatných prazdnych mam dat nuly?
Ďakujem velmi pekne za pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času