Máme takýto problém :
V novembri minulého roku sme kúpili Peugeot 206+ u predajcu Peugeot Prievidza. Vo februári 2010 sme si prvýkrát všimli,že na pravej strane niečo klepoce, stupňovalo sa to,tak sme to šli reklamovať. Predajca nás odbil tým, že nič nepočuje (asi bol ten technik mierne nahluchlý), nedali sme sa, o mesiac,keď sa buchotanie, či resp.klepotanie zvýraznilo, že to musel počuť i ten nepočujúci technik sme šli znovu s tým istým problémom. Auto rozobrali a vymenili tlmič - vraj v tom bude problém. Chvíľu bol pokoj, zhruba po 3 týždňoch sme boli v servise znovu, tentokrát vymenili poolos prednej nápravy. Znovu chvíľu kľud a teraz zhruba mesiac to isté klepotanie. Znovu sme šli do servisu, manžel žiadal výmenu auta, predsa auto nestálo korunu a za poriadne peniaze chceme predsa poriadne auto. Odbili nás s tým, že to nie je ani na výmenu auta, ani na vrátenie peňazí.
Možno sa nájde niekto medzi Vami čo má taktiež Peugeota 206+, nemáte niekto podobný problém ? A prosím o radu, ako ďalej postupovať pri reklamácii tohto auta ?
Keď prídete kupovať nové auto dobreže by sa Vám nevopchali kdesi (viete kde), keď idete reklamovať - to je teda prístup k zákazníkovi, všetko bagatelizujú a že si človek vymýšľa.