dadina Neviem prečo hovoríte za všetkých, všetko je o " ľudskosti", ja toto robím už 4 rok, mám klientov, ktorý su so mnou spokojní a sami ma volajú k nim domov, prípadne ma odporučujú sami ďalej a všetky uzatvorené zmluvy ( nie tie najdrahšie, bohužial) mi do dnes na 100 % fungujú tomu , viete všetko je o mojom presvedčení a vlastnými skúsenosťami a držím sa hesla : nerob iným to čo nechceš, aby iní robili tebe ( klamanie). Pretože nechcem aby klient ktorému niečo navrhnem mi za rok za to vynadal, prípadne mi vynadal či nakopal do prdele.
K druhému odseku = súhlasím s Vami, funguje to takto, čo som vždy odsudzovala, bohužiaľ som mala pani na zmeny v SS.
tak som to pocul aj ja,ludia zo skupiny OVB maju nakazane,aby cakali pokial si ich klient zavola.To je ich jedina vyhoda,aspon neotravuju cez telefon, ako ostatny.Pokial si ich vsak zavolate,uz sa ich nezbavite.Cest vynimkam.
Co poznam jednoho z ovb,ma charakteristicke crty poradcu:
- este nikdy som ho nevidel v inom obleceni ako v saku
- mala diplomatka vzdy poruke
- kazdy rozhovor sa nenapadnymi psychologickymi tahmi snazi uviest do OVB roviny tak,aby ste sa ho nakoniec vy spytali,co by vam mohol ponuknut
- ked uz urobite tu chybu a spytate sa ho,odmietne hovorit,ale snazi sa k Vam nasankovat domov,rozprava nieco o osobnom stretnuti
- nepotrebuje ziadne sluzby od uctovnikov