Zavrieť

Porady

Student - 2x dohoda o vyk. prace, 1x OP

Zdravim.
Som student a od februara minuleho roku robim na prvu dohodu o vykonani prace, kde som podpisal "odpocitatelnu polozku". Plat mi nezdanovali (bol vzdy mensi ako 7tis.).
Na druhu dohodu u inej firmy robim od juna, ani tu som mesacne nezarobil viac ako 7tis., plat mi vsak zdanovali.

Chcem sa opytat, akym sposob sa da zistit ci mam preplatky alebo nedoplatky, alebo ci vobec odvadzat dan, alebo ako to cele je.

Velmi pekne dakujem za rady.
Pekny den
Adam
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    MrAdyy Pozri príspevok
    Zdravim.
    Som student a od februara minuleho roku robim na prvu dohodu o vykonani prace, kde som podpisal "odpocitatelnu polozku". Plat mi nezdanovali (bol vzdy mensi ako 7tis.).
    Na druhu dohodu u inej firmy robim od juna, ani tu som mesacne nezarobil viac ako 7tis., plat mi vsak zdanovali.

    Chcem sa opytat, akym sposob sa da zistit ci mam preplatky alebo nedoplatky, alebo ci vobec odvadzat dan, alebo ako to cele je.

    Velmi pekne dakujem za rady.
    Pekny den
    Adam
    Podaním daňového priznania typu A, nakoľko si mal iba príjmy zo závislej činnosti podľa §5 zákona o dani z príjmov.