noooo - ja sa tak vypytujem iba preto, lebo ak koleso "hrabe" v snehu, tak obvykle máte zaradený 1. rýchlostný stupeň, a na otáčkomere nejakých 2500 ot/min, takže aj kameň, ktorý rotujúce koleso vymrští má rýchlosť 15 -20 km/hod - resp. 4-5 m/s. Navyše čelné sko je sklonené, a tak kameň smerujúci zdola (od kolesa) nahor,dopadá na sklo pod pomerne ostrým uhlom, takže má tendenciu sa po skle šmyknúť. Sklo takýto úder kameňa prežije. Sklo praská obvykle vtedy, ak je vzájomná rýchlosť kameňa a skla cca 80 - 100 km/hod, a kamienok má dostatočnú veľkosť. Táto situácia nastáva, ak pneumatika PROTIIDÚCEHO vozidla zodvihne kameň do výšky niekoľko metrov, a tento dopadá na sklo KOLMO. Najlepší je samozrejme experiment. Skúste zájsť do autoskla, postaviť nejaké poškodené sklo na vzdialenosť 5 -6 metrov od hnacích kolies, zatiahnuť ručnú brzdu a zobudiť kone pod kapotou. Testované sklo by malo byť samozrejme sklonené dozadu, tak ako je to u osobných áut bežné. Aké veľké kamene lietali vo Vašom prípade zistíte najlepšie "na mieste činu"