Zavrieť

Porady

Deichmann

Ahojte!

Nikomu neodporucam nakupy v obchode Deichmann, vsetky topanky, ale uplne vsetky su este krasne povedane na hovno. Vydrzia asi 3 mesiace a potom reklamacie Vam neuznaju, pretoze je to Vasa chyba. Nikdy tam nekupujte nic. Hovorim z vlastnej skusenosti!!!

Pekny vecer!
Usporiadat
Téma je uzavretá.
Dav Dav

Dav je offline (nepripojený) Dav

V LC sú reklamácie bez problémov.
3 0
melbak melbak

melbak je offline (nepripojený) melbak

angibabuska, asi si mala smolu pri kupe topanok, ja asi 3 roky kupujem topanky len v deichmane, mam to totiz najblizsie, prave dnes som si obzrela kabelku, takze aj kabelky tam kupujem, s reklamaciou mam tiez dobre skusenosi, manzel si kupil 2 pary rovnake hnede a cierne, cierne sme boli reklamovat mesiac pred koncom zaruky a v pohode
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

fosgeen Pozri príspevok
Ja mám čižmičky RIEKERKY za 100,00 € a prvom snehu a som v nich mala vodu za niekoľko sekúnd. Moja nevestička má z Deichmanu za 20,00 € a jej do nich netečie a je s nimi spokojná. A už ich má tri mesiace. Ja moje len týžden. Tak neviem, kto je ako spokojný. Mne pri reklamácii povedali, že je to vychádzkova obuv. Tak ich budem nosiť len na balkóne.
To, že ide o vychádzkovú obuv, sa zákazník dozvie z návodu na použitie, ktorý je vo vnútri krabice . Aspoň som sa doteraz nestretla s tým, že by v obuvách priamo pri vystavených topánkach bol napísaný aj účel ich použitia. Videla som to iba v letákoch (v nich ma prekvapilo, že väčšina tenisiek/boatasiek má napísané "vychádzková obuv" ). To isté sa týka aj ošetrovania a materiálu, z ktorého sú topánky vyrobené. Vo vnútri je lístok s návodom na ošetrovanie takhé, hentakého, onakého a ešte onakvejšieho materiálu, ale nie je začiarknuté alebo nejakým iným spôsobom zvýraznené, z ktorého materiálu je obuv, ktorú si chcem kúpiť. A opäť je tento návod v krabici. Na topánkach sú síce symboly, z čoho sú vyrobené, ale kto tie symboly ovláda naspamäť? A nie v každej predajni majú tabuľku s vysvetlením, čo ktorý symbol znamená.
1 0
beba13 beba13

beba13 je offline (nepripojený) beba13

otázka Pozri príspevok
Ja mám od nich čižmy už 3 roky, stáli 1 200,- Sk, maximálna spokojnosť.
tiež mám čižmy stáli 1000 sk a sú stále ako nové nemôžem sa vôbec sťažovať,a ešte som nepočula sťažnosť v mojom okolí,na DEICHMAN,
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Už ani Baťa, nieje to, čo býval...
0 0
Marína Marína

Marína je offline (nepripojený) Marína

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Už ani Baťa, nieje to, čo býval...
U Baťu kupujem len zn. Gabor.

Mala som čížmy Deichmann, po prvej zimnej sezóne sa mi v nich zlomila prepážka v päte, nie a nie ich ísť reklamovať. Spomenula som si cca týždeň pred koncom záruky. S nie veľmi príjemným pocitom som navštívila predajňu(KE), s milým úsmevom mi na mieste vrátila peniaze.
3 0
LenkaBr LenkaBr

LenkaBr je offline (nepripojený) LenkaBr

Ja som si v Deichmane kúpila zimné čižmy, zateplené. Hneď prvú (a zatiaľ jedinú) vychádzku v nich mi v sekunde na snehu premokli.

Bloček uvádza "zimná dámska obuv" (podľa mňa predpoklad, keď zimná, tak aspoň s nejakým stupňom impregnácie). V príbalovom letáku, ktorý mi dali pri platení, sa však píše taká čarovná formulka, že "obuv predávaná v Deichman sro nie je vode nepriepustná"

Radíte dať reklamovať, alebo nie? Obuvníci odporučili švy medzi vrchným materiálom a podrážkou namazať boxom, aby švy boli impregnované tukom a znemožňovali vodepriepustnosť.

Oplatí sa ísť sa dohadovať?
0 0
jacekova jacekova

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou
LenkaBr Pozri príspevok
Ja som si v Deichmane kúpila zimné čižmy, zateplené. Hneď prvú (a zatiaľ jedinú) vychádzku v nich mi v sekunde na snehu premokli.

Bloček uvádza "zimná dámska obuv" (podľa mňa predpoklad, keď zimná, tak aspoň s nejakým stupňom impregnácie). V príbalovom letáku, ktorý mi dali pri platení, sa však píše taká čarovná formulka, že "obuv predávaná v Deichman sro nie je vode nepriepustná"

Radíte dať reklamovať, alebo nie? Obuvníci odporučili švy medzi vrchným materiálom a podrážkou namazať boxom, aby švy boli impregnované tukom a znemožňovali vodepriepustnosť.

Oplatí sa ísť sa dohadovať?
ja by som si to neodpustila a išla by som určite
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

LenkaBr Pozri príspevok
Ja som si v Deichmane kúpila zimné čižmy, zateplené. Hneď prvú (a zatiaľ jedinú) vychádzku v nich mi v sekunde na snehu premokli.

Bloček uvádza "zimná dámska obuv" (podľa mňa predpoklad, keď zimná, tak aspoň s nejakým stupňom impregnácie). V príbalovom letáku, ktorý mi dali pri platení, sa však píše taká čarovná formulka, že "obuv predávaná v Deichman sro nie je vode nepriepustná"

Radíte dať reklamovať, alebo nie? Obuvníci odporučili švy medzi vrchným materiálom a podrážkou namazať boxom, aby švy boli impregnované tukom a znemožňovali vodepriepustnosť.

Oplatí sa ísť sa dohadovať?
No to je od nich taká taktická finta, aby mali viac možností neuznať príp. reklamáciu-oni sa tak istia( a nie len oni)-klasický príklad sú mobilný operátori- ideš niečo reklamovať a oni ti s čistým svedomím a s úsmevom na perách možu zamietnuť reklamáciu- stačí keď povedia,že v tel. bola zrazená voda a už na to zanikajú všetky reklamácie...
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Stanislav 1975 Pozri príspevok
No to je od nich taká taktická finta, aby mali viac možností neuznať príp. reklamáciu-oni sa tak istia( a nie len oni)-klasický príklad sú mobilný operátori- ideš niečo reklamovať a oni ti s čistým svedomím a s úsmevom na perách možu zamietnuť reklamáciu- stačí keď povedia,že v tel. bola zrazená voda a už na to zanikajú všetky reklamácie...
a poisťováci nerobia to isté? .....všetci hľadajú cestičky, aby nemuseli platiť
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

alla66 Pozri príspevok
a poisťováci nerobia to isté? .....všetci hľadajú cestičky, aby nemuseli platiť
No tak s týmto určite nesúhlasím- za 15 rokov čo robím vo fachu,tak sa ešte nestalo,že by niekto niečo nedostal vyplatené- a to mám v kmeni medziiným aj krádeže áut, vraždy , samovraždy a pod. a vždy sa plnilo ako sa má...
To je tá hviezda čo si sa minule pýtala- aj tak ma nemožu dobehnúť- som ďaleko pred nimi ako Košice...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

alla66 Pozri príspevok
a poisťováci nerobia to isté? .....všetci hľadajú cestičky, aby nemuseli platiť
Ale toto nieje mojou zásluhou-tu musí byť jasné, že mám viac-menej štastie na normálných ľudí klientov, čo sa neboja sa normálne poistiť a potom tak aj dostanú vyplatené- nemám tupečkov, ktorí sa dajú nachytať na nižšie poistné-vysmejú sa mi do ksichtu najskor a potom ked majú problémy pri likvidácii škody,tak mi vyplakávajú do telefonu- takých ja neberiem do obchodu, ja radšej normálných,uvedomelých a potom to ide...
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
....nebolo to mierené na Teba
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

šak ja viem alla a viem,aj ako to myslíš- a máš tak aj trocha pravdu-ale niekedy sú na vine aj samotní ľudia...
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Stanislav 1975 Pozri príspevok
šak ja viem alla a viem,aj ako to myslíš- a máš tak aj trocha pravdu-ale niekedy sú na vine aj samotní ľudia...
no jo....to isté hovoria operátori, predavači, výrobcovia....je to o ľuďoch. Nie je reklamácia ako reklamácia
1 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

alla66 Pozri príspevok
no jo....to isté hovoria operátori, predavači, výrobcovia....je to o ľuďoch. Nie je reklamácia ako reklamácia
Napríklad, niekto si uvedie pri uzatváraní životky,že nemá zdravotné problémy, neskor zomrie na infarkt a je logické,že proste nemožeme plniť poistné plnenie, proste to zamietneme a napríklad aj keď mám velké známosti a keď zavolám na likvidáciu,tak likvidátori stoja v pozore, ale tu by som ani ja nič nevybavil-ale tu je problém aj v niektorých "poisťovakoch", tých čo to robia popri zamestnaní upratovačiek a pod.- situácia je u nás v tomto dosť úboha, je tu strašne vela "poisťovákov", čo nemajú o poistení, poistných udalostiach, VPP, ZD ani šajnu a potom to tak vyzerá...

Perlička-minule som chlapíkovi pisťoval auto a hovoril- nepovedzte to mojmu bratovi že som si u Vás poistil auto, lebo aj on to robí, ale viete radšej si to dám poistit u odborníka a nie u síce brata ale u človeka čo tomu vobec nerozumie...
2 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

alla66 Pozri príspevok
Ahojte, prezraďte v ktorom Deichmann-e majú korektný pristup k reklamáciam a naopak ktorý treba obísť míľovými krokmi. Ak sa vyberiem na výlet a spojím príjemné s užitočným....do toho sa samozrejme rátajú nákupy, kam mám ísť? Do Deichmann-u v KE, BB, ZA, TN, PN, NR, TT, BA? Pochváľte, alebo bonznite predajňu, ktorá je vo vašom okolí
PS: jedinú reklamáciu som riešila u Baťu. Dnešná obuv sa nedá porovnať s výrobkami pred x rokmi. Koža je tenká ako papier, totálne sa líši od vzorky, ktorú občas nájdem v krabici pri topánkach. Niekedy rozmýšľam, či to je vôbec koža!
V Košiciach, keď bol Deichman v Galérii. Vraj teraz sa presťahovali ale neviem presne kde. Možno sú v tej novej časti. Nebola som tam.
1 0
Angibabuska Angibabuska

Angibabuska je offline (nepripojený) Angibabuska

Bola som reklamovat cizmy v Deichmanne v Galerii, pretoze Galeriu mam blizsie ako Optimu, ale kupene boli v Optime. No a na zarucnom liste je pisane, ze obuv mozeme reklamovat v hociktorom obchode. No a pani predavacka v usmevom na tvari v Galerii ma poslala do Optimy, pretoze tam som cizmy kupila, tam mam ist aj reklamovat. No chapete to? Aky to je pristup, preco pisu nieco a preco potom povedia nieco uplne ine??? A mi este povedala, ze asi si robim z nich srandu, ze chcem reklamovat tam, kde neboli kupene. Ja som si myslela, ze vo tom momente, ked mi predavacka toto povedala, ze preskocim cez pult a dam jej jednu. Stasna ma nahnevala, vobec nebola mila, odporna bola.
0 0
willma willma

willma je offline (nepripojený) willma

mala si si zavolať vedúcu a keby nepomohlo poslať reklamáciu do sídla firmy - to je tuším v čechách aj s popisom situácie a prihodiť meno "ochotnej" tetušky či slečinky predavačky.
3 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Presne, ako píše Willma. "Radoví" zamestnanci majú pred vrchnosťou rešpekt (a strach ). Mne sa toto stalo v Tescu - reklamovala som výrobok (rotoped, ktorý má aspoň 20 kg) v inej predajni, než som ho kúpila. Vedľa info pultu vyvesené reklamačné podmienky. V nich veta typu: "Výrobok možno reklamovať v hociktorej predajni, ktorá ponúka daný výrobok". Ešte som to aj prečítala pracovníčke za info pultom a ona ma s úsmevom na tvári poslala do ..., že mi rotoped nemôže zobrať na reklamáciu, lebo som ho u nich nekúpila. Tiež by som ju vtedy najradšej vyfackala. Našťastie bol vtedy so mnou známy, ktorý bol ochotný mi rotoped odviezť, naštvala sa a žiadal manažéra predajne. A hneď pani dez-informátorka tasila pero a pekne reklamáciu spísala.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať