Tento biznis sa mi strašne páči. Stánok s rýchlym občerstvením je na mojom zozname
Ale k veci. Ja by som sa zameral viac na jednu vec. Dajme tomu hotdogy. Taký hotdog sa dá spraviť na milión spôsobov, veľkostí, chutí a tak. Následne by som si vymyslel názov stánku a slogan. XY - najlepšie hotdogy v meste. Následne poriadne zainvestoval do reklamy. Neviem prečo si chceš vybrať len jednu z možností, čo si uvádzal. Ja by som do všetkého dal peniaze, nech to ľudí fackuje z každej strany. Tu netreba spraviť inzerciu, ale kampaň. A názov kampane by bol najlepšie hotdogy v meste. Samozrejme nemusia to byť hotdogy. Môže to byť aj najväčší hamburger v meste, alebo najmastnejší hamburger na Slovensku
Ľudia majú radi značky a slogany a ak im ponúkneš KVALITNÉ jedlo, tak sa budú vracať a na 100% prídu k tebe jesť aj keď odtial nebudú mať cestu.