Presne toto som chcel počuť, nebyť toho že zoberiem dovernictvo, po panovi v rokoch (myslím že má 64), tak sa v našom vchode zastaví čas a údržba s tým spojená ... všetci len nadávajú, frflú, závidia ale nič neurobia ... nanajvýš prídu a zvonia mne v nedeľu o 14:00 pri dverách (čo som ležal v posteli chorí) a spustili na mňa, že prečo celý deň nejde výťah .... ja že pani neviem nebol som vonku nikde ... prečo nevolám opravárov ... a ja že, pani na výťahu máte číslo havarijnej služby, ktorá výťah spravuje ... ona, že šak volajte nie ste dôverník ... no a ja volám za svoje ako už čo s tým nie ? ... tých 15 € ročne mi nepokryje ani náklady na telefón s UBD a inými dodávateľmi ... no ale čo neurobím pre svoje bývanie nie ? .... a pritom sú to nájomcovia a ja vlastník (sme v menšine) .... takže tak, všetci sa zavrú a nechcú mať s nikým nič, len keď im niečo treba ... a ani toľko dôstojnosti nemajú, aby prišli na schôdzu !!! ... kde by sa dozvedeli, že je potrebné rozhodnúť o výmene riadiaceho panela na výťahu, ktorý je už v dezolátnom stave a je cenová ponuka na jeho opravu, len málo ludí prišlo na schôdzu, tak musíme ešte raz zvolať ...